Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

brrrm skrev (12 minutter siden):

Noen som bestilte Xbox Series X fra Elkjøp? Får man noen ekstra beskjed angående om man får konsollen på lansering eller ikke? Jeg bestilte på sekundet som salget startet og står oppført at jeg har reservert 1 konsoll.

Slik jeg har forstått det så er ikke forhåndssalget utsolgt enda. Så tror nok du er sikret. Jeg kjøpte med All Access og han i butikken jeg handlet fra sa de kom til å få inn konsollen i god tid før lanseringsdagen slik at jeg kunne komme i butikken den 10. november. Så hvis du reserverte første dag så er du nok sikret ?

Så lenge det er Elkjøp du handlet fra og ikke Komplett så er du nok sikret konsoll ?

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
18 minutes ago, Sarcoex - Gnålern said:

Jeg har nesten nylig kjøpt en 1440p 144Hz skjerm. Så kommer nok til å gå for en Series S etter hvert. ^^ Bare venter på nytt Forza Horizon/Motorsport spill. :) 

Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg 1440p 1440hz skjermer selv. Nydelig upgrade fra min gamle Samsung 1080p 60Hz :D 

Kjøpe meg 3stk av denne etter at proshop dreit seg ut å priset de til bare 1100kr kroner stykket. Utrolig nok leverte de faktisk varene selv om jeg forventet en kansellering.

Lenke til kommentar
2 hours ago, Leflus said:

God oversikt over den nye studiostallen til Xbox: 

EiyMBaRX0AEeTr1.thumb.jpg.5f321b93ffd5491f1f7e8b447d77cd1e.jpg

 

 

Folk på resetera begynte miste litt håpet om at vi skulle få 20 innen 2020, og så bare plutselig BAM! - 23 studioer istedet :D 

Folk må også huske at flere av disse studioene har både 2 og 3 interne teams som alle jobber med forskjellige prosjekter, så antall spill i utvikling er langt høyere

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte meg Xbox på Elkjøp i går med gamepass! Gleder meg skikkelig.

kommer fra PS4, men kombinasjonen av gamepass med EA samt frykten for att Elderscrolls og Fallout ikke kommer til PS gjorde valget ganske enkelt. Håper bare spill som Call og duty og Battlefield kommer med crossplay.

når jeg bestilte i går var bekreftet lagerdato 10/11. seinere på kvelden ble det 3/11. så da håper jeg sannsynligheten øker format jeg får den på release... selgeren hos Elkjøp var i utgangspunktet veldig usikker på dette ?

Endret av Hammeren88
  • Liker 3
Lenke til kommentar
XtaZ skrev (8 timer siden):

 

Folk på resetera begynte miste litt håpet om at vi skulle få 20 innen 2020, og så bare plutselig BAM! - 23 studioer istedet :D 

Folk må også huske at flere av disse studioene har både 2 og 3 interne teams som alle jobber med forskjellige prosjekter, så antall spill i utvikling er langt høyere

Jeg hadde aldri trodd at de skulle kjøpe et selskap så stort som Zenimax/Bethesda jeg heller. Husker jeg tenkte det samme om WB Games da det gikk rykter om at MS vurderte å kjøpe dem for 4 milliarder $. ...men så slapp de bomben om at de hadde brukt 3.5 milliarder $ mer på å kjøpe Zenimax. 

Edit: Her var jeg ute og synset i juli:  

 

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 The Initiative's spill i spillbar form? Kan hende det ikke er så lenge til vi får se det. 

For de som ikke vet hva The Initiative er, så er det et helt nytt studio i Los Angeles. Med veteraner fra Crystal Dynamics, Naughty Dog, Sony Santa Monica mm. på laget. Han som la ut tweeten var en av de kreative sjefene bak Sunset Overdrive.

Lenke til kommentar
LarZen skrev (Akkurat nå):

Da kan en jo spekulere i hvilke type spill det er siden det er tilsynelatende såpass barnevennlig...  

Det er nok ikke noe med 18 års aldersgrense nei. ? Sikkert ikke 16 år heller.

Med mindre hun spiller en sensurert / nedtonet prototyp av spillet eller noe sånt. 

Sett ut i fra hva utviklerne har jobbet med tidligere, så vil jeg tippe at det er et slags action-adventure spill. Kanskje noe i samme gate som Tomb Raider og Uncharted? 

Lenke til kommentar
3 hours ago, LarZen said:

Da kan en jo spekulere i hvilke type spill det er siden det er tilsynelatende såpass barnevennlig...  

 

3 hours ago, Leflus said:

Det er nok ikke noe med 18 års aldersgrense nei. ? Sikkert ikke 16 år heller.
 

Vi kan med andre ord utelukke at The Initiative lager en Riley Reid sex-simulator... ?

Nå er det vel uansett få (?) foreldre som bryr seg om dette aldersgrense-tullet, så kan jo hende Drew Murray er en av de og dattera sitter spiller noe supervoldelige greier :p 

Lenke til kommentar

Det er fortsatt embargo på det meste som har med Series X/S å gjøre. På alt bortsett fra boksen selv. Her er en artikkel der CNET viser hvordan konsollene ser ut i diverse Ikea-møbler:

https://www.cnet.com/news/how-the-xbox-series-x-and-series-s-fits-into-the-most-popular-ikea-furniture/?ServiceType=twitter&TheTime=2020-09-26T11%3A01%3A09&ftag=COS-05-10aaa0b&PostType=link&UniqueID=95465F0A-FFE7-11EA-AE37-DA024844363C 

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...