Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

kaje skrev (28 minutter siden):

Jeg trodde All Access skulle bli billigere enn å bare kjøpe den. Pluss at man må i fysisk butikk for å kjøpe med det, tullete. Har allerede bestilt den på komplett for ett par måneder siden, men legger nok inn en bestilling på Elkjøp i morgen også. 

hvorfor skulle det bli billigere å ta noe på avbetaling? Det er en ganske vill deal at det koster det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, Mala said:

Dersom konsollen av en eller annen grunn vil bli satt ned i pris, er det noe som blir tatt høyde for ved bruk av dette all acccess greiene? Eller er det bare « en risiko» folk tar? Når tror jeg neppe det blir voldsom prisjustering uansett med med den flopper fullstendig da :p

 

Om vi snakker slik plutselig drastisk prisfall som skjedde med OG Xbox bare noen få mnd etter release så kan det godt hende All Access kunder får prisjustering, men dette skjer nok aldri igjen. Binder man seg først til denne avtalen så er nok avtaleprisen det man må ut med.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
11 hours ago, Leflus said:

Xbox/MS kjøper Bethesda. Wtf.

Slo meg forresten akkuratt at en slik anskaffelse i denne størrelsen garantert har vært planlagt og forhandlet rimelig lenge, og det er bare røft 2 mnd siden MS gikk ut å sa at de var interesserte i å kjøpe Warner Bros Interactive Entertainment... Kan jo se ut til at en slik megaton acquisition som vi nettopp så her ikke er den eneste Microsoft hadde planlagt og at pengene de ville bruke på WB nå muligens vil rettes mot noe annet i samme skala? Alternativt brukes på en god håndfull med litt mindre, men fortsatt store og populære studioer.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Mala skrev (8 timer siden):

Dersom konsollen av en eller annen grunn vil bli satt ned i pris, er det noe som blir tatt høyde for ved bruk av dette all acccess greiene? Eller er det bare « en risiko» folk tar? Når tror jeg neppe det blir voldsom prisjustering uansett med med den flopper fullstendig da :p

 

Er jo akkurat det samme som om du casher den ut. En annen ting er jo om de justerer opp GP prisen så beholder man vel den gamle til konsollen er nedbetalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...