Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

44 minutes ago, XtaZ said:

Rett og slett gigantisk. Studio-porteføljen og IP biblioteket til MS er nå i en helt annen liga enn noe annet på markedet.

Tviler dog sterkt på at dette betyr Xbox/PC eksklusivitet over hodet siden så godt som alle disse IPene er en multiplat-gullgruve på lik linje som Minecraft, men timed exclusivity og slikt er en mulighet. Kan jo også hende at MS bruker dette som lokkemiddel til å få GamePass på både Nintendo og PlayStation også, litt ettersom hvor aggressive de vil være.

De kan jo bare trikse med lanseringsdatoene for nye utgaver av spillene. Pleier nok å være nok det for å få folk til å komme til seg, dersom spillet er fristende nok? Mange gamere har vel alle typer konsoller som finnes bakover i fra alle de viktigste aktørene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kewell79 skrev (27 minutter siden):

Ja. Samme her... Til jeg leste Elkjøp sitt svar på Instagram... Kun i butikk

 

Men jeg tar det med en dose hostesaft og sjekker hva som dukker opp klokken 9 på nett ?

Heldigvis bare 10 minutt unna nærmeste Elkjøp 

Helt ærlig tror jeg ikke de vet og bare tolker feil. Sånn som setningen er formet er jeg 85% sikker på at all access vil kunne bestilles over nett.

 

helt idiotisk om det ikke er tilfelle

Lenke til kommentar
49 minutes ago, Mala said:

Er helt ute. Dette alle access greiene? Er det bakt inn i prisen på konsollen som ett pre-order tilbud?

 

Fill me in :p

All Access er nedbetaling av en Xbox Series S|X og GamePass Ultimate over 24mnd og hvor du eier konsollen 100% når den er ferdig nedbetalt. Dette koster heller ingenting ekstra i renter eller skjulte gebyrer. Dette er ikke noe preorder-relaterte greier og bare en alternativ kjøpsmetode.

...Eller misforstod jeg hva du spurte om? :p 

Lenke til kommentar
XtaZ skrev (17 minutter siden):

All Access er nedbetaling av en Xbox Series S|X og GamePass Ultimate over 24mnd og hvor du eier konsollen 100% når den er ferdig nedbetalt. Dette koster heller ingenting ekstra i renter eller skjulte gebyrer. Dette er ikke noe preorder-relaterte greier og bare en alternativ kjøpsmetode.

...Eller misforstod jeg hva du spurte om? :p 

Lol, ja sant. Har jo ikke fått med meg en dritt hva dette egentlig er. Nå ble jeg usikker på hva jeg spurte om :D  

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som noen har kommentert prisen ennå:

 

Xbox Series X all access over 24 måneder : 345 x 24 = 8469 NOK

Xbox Series X i butikk + Ultimate pass i 24 måneder = 5499 + (24 x 125) = 8499 NOK

 

Xbox series S All Access over 24 måneder = 262 x 24 = 6288

Xbox series S i butikk + Ultimate pass over 24 måneder = 3299 + (24 x 125) =  6299

 

Da er faktisk begge disse All Access tilbudene noen få kroner billigere ennå kjøpe konsoll!  Ikke verst om dette stemmer.

Bør dog passe opp for fakturagebyrer eller noe annet fandens oldemor som man ikke har tatt høyde for.....

Lenke til kommentar
Mazeking skrev (2 minutter siden):

Ser ikke ut som noen har kommentert prisen ennå:

 

Xbox Series X all access over 24 måneder : 345 x 24 = 8469 NOK

Xbox Series X i butikk + Ultimate pass i 24 måneder = 5499 + (24 x 125) = 8499 NOK

 

Xbox series S All Access over 24 måneder = 262 x 24 = 6288

Xbox series S i butikk + Ultimate pass over 24 måneder = 3299 + (24 x 125) =  6299

 

Da er faktisk begge disse All Access tilbudene noen få kroner billigere ennå kjøpe konsoll!  Ikke verst om dette stemmer.

Bør dog passe opp for fakturagebyrer eller noe annet fandens oldemor som man ikke har tatt høyde for.....

Skal vel være uten fakturagebyr. Er jo en fantastisk mulighet å kjøpe konsollen på kreditt uten renter så lenge man har tenkt å være GamePass kunde i 2år uansett. Har selv hatt GamePass siden jeg fikk Xbox One Xen min for snart 2 år siden, men pauset det nå da jeg plutselig var far(viste vel i ca 8 måneder at jeg sku bli det). Tror nok det blir all Access på meg, satser på at man kan gå i butikken før jul å ordne seg julegave ?

Lenke til kommentar

Skal sitte klar i morgen kl 9 og sjekke om det er all access over nett også om ikke så tror jeg bare jeg forhåndsbestiller konsollen. Så Elkjop får konsollen på lager 3 November også så får man den på release.Om jeg sku ha hatt all access blir nærmeste butikk 2 timer unna, det har jeg ikke tid til med det første pga jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...