Gå til innhold

Info om tisip/itfag.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ganske dyrt, for den prisen burde man fått mere, ville sjekket om det er mulig med videomøte, eller selvstedig læring, hvilken fag er du planer om å ta? Selv hadde jeg lyst å lære mere men med 6000 kr per evne er det ganske mye hvis man kun får utdelt digital læreark og må gjøre alt selv. Hvis du finner epostadressen til læren kan du jo alltid høre om du får mere informasjon? Er jo bare å søke navnet på google.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Nå er det over 20 år siden jeg sist tok fag via TISIP. Jeg gjorde dette ved siden av at jeg var student ved NTNU. Tok vel i sin tid 5 fag via dem knyttet til webutvikling, programmering og nettverksdrift. Den gang kunne man ta fagene gratis hvis man var student ved universitetene/høgskolene som var med i TISIP/NVU-samarbeidet.

Den gangen var det fagansvarlige som da ellers jobbet ved NTNU og HIST, og en del av fagene var fjernundervisningstilpassede fag av hva som ellers ble undervist i på tradisjonelt vis. For min del står fagene oppført på karakterutskrift fra HIST (som i dag er slått sammen NTNU), og ga studiepoeng som kan gå inn grad.

Den gangen synes jeg i hvert fall opplegget og fagene var ok. Det jeg tok da var i utgangspunktet "introduksjonsfag" i stor grad. 

Så bare raskt på sidene nå, og virker som opplegget har blitt endret en del. 

Lenke til kommentar

Noen år siden siste jeg tok fag der selv. Greit opplegg på de enkeltfagene jeg tok, men som NULL påpeker må man se på det som starten av læringen i evnet og ikke så mye mere. (Begrenset hva man rekker på noen innleveringer, 5-6 studiepoeng.)

Studiene er også mye selvstudium, men hadde to-mans oppgave på en av innleveringene relatert til ip-telefon.

Noe dyrt, men føler det er verdt det siden det gir studiepoeng fra et annerkjent universitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...