Gå til innhold

TEST: Bærbar musikkfestival


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har eid lillebroren til denne høytaleren (JBL Xtreme) siden 2015, den har blitt brukt MYE og et par år levde den og ble brukt daglig i ganske tøffe forhold ute på et verft. I dag er høytaleren fortsatt god som ny og med fantastisk lyd for størrelsen, så denne høytaler serien fra JBL kan jeg absolutt anbefale :) 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Ifølge teksten er det 2x40W RMS tilkoblet nettstrøm og 2x30W RMS ved batteribruk, men i spesifikasjonene listet opp står det 2x40W RMS på begge alternativer.

Klarer meg forøvrig fint med JBL Flip 3 Stealth ute, men alle BT høytallere fra JBL virker å levere "varene".

Endret av Argur
Lenke til kommentar

Har et par JBL Extreme. Har vært godt fornøyd med disse, men skulle ønsket at jeg kunne justere lydbildet litt via appen for høyttaleren i stedet for å måtte gjøre det i programmet man bruker for avspilling, med den ulempe at innstillingene nødvendigvis ikke er aktuelle for andre avspillingsenheter....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...