Gå til innhold

Valorant-lansering rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, bubba477 said:

Kommer aldri til å installere det engang med den anticheaten de har på det.

Kan du utdype? Eg har ikke helt fått med meg hva som er så grusom med den. CSGO har sin egen som er ganske intrusive, snakker ikke om valve sin, men Faceit og ESEA osv. Å spille cs på valve sine servere er jo elendig. 

Lenke til kommentar
12 hours ago, hatredFan911 said:

Kan du utdype? Eg har ikke helt fått med meg hva som er så grusom med den. CSGO har sin egen som er ganske intrusive, snakker ikke om valve sin, men Faceit og ESEA osv. Å spille cs på valve sine servere er jo elendig. 

Hvordan er det da CS:GO sin? Og mengden cheaters i Valorant er ekstrem. Det virker som at anticheaten deres er middels minus selv om den er Ring 0. 

Lenke til kommentar
21 hours ago, Bjoolz said:

Hvordan er det da CS:GO sin? Og mengden cheaters i Valorant er ekstrem. Det virker som at anticheaten deres er middels minus selv om den er Ring 0. 

Går jo ikke an å game csgo på valve sine servere, det er helt jævlig drit. At riot forsøker å gjøre det som man må betale månedspris for i csgo, standard i valorant, er jo lovende. 
Men hva som var så gale igjen med anticheaten, var den intrusive eller bare ræva? Høres ut som det siste

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
hatredFan911 skrev (3 timer siden):

Går jo ikke an å game csgo på valve sine servere, det er helt jævlig drit. At riot forsøker å gjøre det som man må betale månedspris for i csgo, standard i valorant, er jo lovende. 
Men hva som var så gale igjen med anticheaten, var den intrusive eller bare ræva? Høres ut som det siste

Den starter opp ved oppstart og holder seg i bakgrunnen hele tiden.. Den har også tilgang til kjernen i Windows så dermed er et veldig intrusive. Er nok en del andre ting og. 

Kommer aldri selv til å installere det spillet. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...