Gå til innhold

Problemer med krasjer i Windows 10.


Anbefalte innlegg

Hey,

Nylig har jeg hatt trøbbel med at PC'en min krasjer og går i en bluescreen som ikke dumper. (Den står på 0% til den force restarter) Når PC rebooter av seg selv går den rett i BIOS, må fysisk trykke på av/på knapp for å få den til å gå tilbake i vanlig boot, ellers havner den bare i bios igjen ved F10 eller ctrl+alt del.


Starter jeg PC fra å være helt avskrudd kommer jeg inn i Windows som vanlig. Vedlagt er skjermdump av reliability history.

Vennligst flytt inlegget om det er postet i feil kategori.

Kim

Skjermdump problem details.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC'en min har det samme problemet enda. Jeg har prøvd alle de tre løsningene i artikkelen, men ingen suksess.

Når jeg avinstallerer Realtek driverne, vil Windows automatisk installere dem på nytt igjen, og det er superirriterende.

PC'en krasjer helt tilfeldig også, kan ta 30 sekunder til tre timer... Googler etter løsninger, men finner lite.

Kim

Endret av EditeD
Lenke til kommentar

Mulig det er SSD'en min spm er problemet. Clean install av winsows, fjernet alle unødvendige ting, minus RAM- brikker (jeg har fire), og den feiler enda.

Etter en stund I Windows kommer bare "ventesirkelen" opp når jeg lar pcen være i fred, ingenting kan trykkes på eller samhandles med fra mus/tastatur.

Har jeg misset noe her, eller er det bare å bestille en ny disk? Kan det være noe annet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...