Gå til innhold

Betaling med mobiltelefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (10 timer siden):

hm?

Om man bestiller gjennom posten privat feks. 

Før iallefall hadde Paypal en funksjon slik at du satt inn synlig beløp om hold feks etter at frakt er lagt til og du får beskjed om at varen er sendt.

Når du åpner og ser alt er som det skal så trykker du godkjent. Og mottaker får pengene med engang.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Gouldfan said:

Om man bestiller gjennom posten privat feks. 

Før iallefall hadde Paypal en funksjon slik at du satt inn synlig beløp om hold feks etter at frakt er lagt til og du får beskjed om at varen er sendt.

Når du åpner og ser alt er som det skal så trykker du godkjent. Og mottaker får pengene med engang.

Nope, ingen av dem som har Escrow system.

Lenke til kommentar
36 minutes ago, ProphetSe7en said:

Kom i butikken i går og skulle betale. Avvist på curve.

Viste seg at jeg hadde nådd grensen denne mnd. Utrolig irriterende!

Har ikke curve selv, men hva er månedsgrensen? Jeg har 100.000 i grense på de fleste av mine kort, så dette høres ut til å være en upraktisk løsning.

Lenke til kommentar
2 hours ago, ProphetSe7en said:

1000£ på en mnd, faktisk samme grense på 365 dager.. Trodde jeg hadde funnet en bra løsning på å bruke sparebanken1 i google pay, men om de ikke øker beløpet er det ikke mye til løsning.

Maks grense daglig  på 500£

1000 GBP på et helt år? Helt ubrukelig for meg da, jeg bruker mer enn det pr måned.

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (Akkurat nå):

For min del er fordelen at jeg kan bruke google pay uansett hvilken bank jeg har

 

Aha, så ingen poeng sånn sett for oss andre som har ordentlig bank? ?

Du kan jo isåfall bruke Komplett MasterCard da, da får man jo 1% bonus på butikkjøp om ikke annet. :) 
Jeg har både det + visakortet mitt i Google Pay.  

  • 4 % bonus på alle kjøp hos Komplett.no og Blush.no
  • 2 % bonus på kjøp av varer på internett*
  • 1 % bonus på øvrige varekjøp
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Merko said:

Aha, så ingen poeng sånn sett for oss andre som har ordentlig bank? ?

Du kan jo isåfall bruke Komplett MasterCard da, da får man jo 1% bonus på butikkjøp om ikke annet. :) 
Jeg har både det + visakortet mitt i Google Pay.  

  • 4 % bonus på alle kjøp hos Komplett.no og Blush.no
  • 2 % bonus på kjøp av varer på internett*
  • 1 % bonus på øvrige varekjøp

Komplett er jo dessverre litt mer "jalla" enn andre banker imo, ellers hadde jeg lett brukt dem på nesten alt av kjøp.

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (2 minutter siden):

Komplett er jo dessverre litt mer "jalla" enn andre banker imo, ellers hadde jeg lett brukt dem på nesten alt av kjøp.

 

Jalla hvordan da? Har nå fungerte til det lille jeg bruker det til. 4% på alle kjøp, betaler fakturaen når jeg mottar ved månedsskifte. trenger ikke så mye mer. ? 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Merko said:

Jalla hvordan da? Har nå fungerte til det lille jeg bruker det til. 4% på alle kjøp, betaler fakturaen når jeg mottar ved månedsskifte. trenger ikke så mye mer. ? 

Opplevde at kortet jeg har der ble misbrukt, det eneste stedet jeg hadde brukt kortet var da hos komplett...

Når jeg ringte de opp så var dette "ikke noe nytt" og de hadde visst ingen systemer på å sperre en "spree" med charges fra UK.

De krevde også at jeg måtte politianmelde hendelsen for at de skulle kunne refundere pengene.

 

Forøvrig så er nettbanken dårlig, de er ikke lengre eid av komplett (om de noen gang var det?) og den lille kontakten jeg har måttet ha med KS sånn forøvrig har ikke gitt noe fantastisk inntrykk.

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (2 minutter siden):

Forøvrig så er nettbanken dårlig, de er ikke lengre eid av komplett (om de noen gang var det?) og den lille kontakten jeg har måttet ha med KS sånn forøvrig har ikke gitt noe fantastisk inntrykk.

 

Ah ok. Jeg bruker det kun til Komplett.no slik at jeg får 4% på kjøpene.

KomplettBank ligger under Komplett Group, ikke "Komplett.no".

Lenke til kommentar
Merko skrev (1 time siden):

Hvilke "fordeler" har man med dette Curve-kortet?

Får man feks bonus av noe slag ved butikkjøp eller nettkjøp?

Hovedpoenget for oss her i Norge er å få brukt moderne betalingsløsninger når banken vi har insisterer på å leve i forrige årtusen.

De har 3 forskjellige ordninger, Curve Blue er gratis og gir ingen bonuser i det hele tatt. Curve Black koster en hundrelapp i måneden, men du kan velge 3 forhandlere du får bonus i – men det er bare 1% bonus og listen med forhandlere man kan velge i inneholder ikke fryktelig mange norske. Curve Metal koster rundt 150 i måneden og da kan du velge deg 6 forhandlere.

Ingen vits med annet enn Blue her i Norge altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...