Gå til innhold

TEST: SteelSeries Apex Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere anmelde et Wooting tastatur? Det er er et selvskap fra Nederland som lager tastaturer med analoge taster akkurat som en gamepad. Jeg tror Cooler Master lagde et tastatur med bare noen noen analoge taster, men tror de er litt utdaterte i forhold til den nye typen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at eg klarer ikke bruke et vanlig keyboard lengre etter å ha brukt UHK keyboardet som er delt i to. Eg savner av og til F knappene, og kjøpte det til jobb først, men fordelen med at det er splittet er så stor at eg bruker det overalt no.

Håper dette er noe steelseries og co og kommer med om noen år.

Lenke til kommentar
MrCuzNT skrev (På 20.5.2020 den 15.09):

Kan dere anmelde et Wooting tastatur? Det er er et selvskap fra Nederland som lager tastaturer med analoge taster akkurat som en gamepad. Jeg tror Cooler Master lagde et tastatur med bare noen noen analoge taster, men tror de er litt utdaterte i forhold til den nye typen.

 

Wooting har også funksjonaliteten at man kan endre aktuasjonspunktet i software. De gjorde vel dette også før Steelseries.

Lenke til kommentar
Jod-R skrev (7 timer siden):

 

Wooting har også funksjonaliteten at man kan endre aktuasjonspunktet i software. De gjorde vel dette også før Steelseries.

Det stemmer. Jeg synes de bør lage en anmeldelse eller kanskje bare en liten artikkel om analoge taster. Flere bør vite om det, for det for det kan virkelig endre PC markedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...