Gå til innhold

SPU60-charger138S


Anbefalte innlegg

Men hva du vil, men gjør ikke særlig lett for kjøper, men godt mulig jeg var heldig som ikke fikk verken brannskade eller fysisk skade.

BlueWalker PW UPS VI 1000 LCD SchukoLine Interactive, 1000VA 600W, 2x Schuko/2x IEC, USB, RJ-45/RJ11 in/out, LCD

Du ville sikkert sagt det samme om noe slik, hvis levetiden er kort så må kjøperen vite hva han kjøper ellers kan se bort fra reklamasjon. Har sterk mistanke om jeg ville brukt penger på slikt ville det endt på samme måte, om det er 1-2 år vites ikke. Men er jo 2x 12V/9Ah så omtrent samme kapasitet som det batteriet jeg returnerte.

 

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil påstå du er rimelig frekk faktisk som gang på gang krever tilbake penger for noe du selv ødelegger som følge av din egen inkompetanse. Det er faktisk så gjennomgående i alle trådene dine at man kan mistenke du er et mestertroll, for det er vanskelig å tro at noen seriøst kan holde på slik du gjør. Skjønner du ikke selv at det du gjør er galt mot de du handler med?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du får mene hva du vil de gir ikke support og mangler tydligvis kompentanse så all feil er ikke min

Godt mulig det er veldig lett å fikse bare man vet hvordan.

Skjønner du ikke selv at det du gjør er galt mot de du handler med?

Men hva du vil godt mulig selgerne har delevis skyld også. Du legger all skylden på meg.

Godt mulig også ebay har delevis skyld butikkene som ikke gjør noe med det.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
57 minutes ago, LMH1 said:

Men hva du vil godt mulig selgerne har delevis skyld også. Du legger all skylden på meg.

 

Skjønner du ikke selv at det du gjør er galt mot de du handler med?

Altså... Du anklager jo alt og alle for svindel, selv når det er tålelig åpenbart at det er din egen inkompetanse som har ødelagt produktet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...