Gå til innhold

Snart kan du spille Star Citizen gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (35 minutter siden):

Vel, folk dør jo før de får spille spillet, så kan jo si de første lovnadene i beste fall var ... misledende?

1. Du kan fint spille spillet nå, og har kunnet spilt spille i noen år nå.

2. De spurte folkene som backet spillet om de ønsket at de skulle gjøre mer enn det de først lovet, og svaret var ja. Dette tar dermed lengre tid.

Lenke til kommentar

Gameplayet virker kjedelig og grafikken ser utdatert ut, jeg synes synd på fansen som har ventet nesten 10 år på dette og enda er spillet ikke ferdig laget. Jeg synes produsenten burde gi ut spillet til fansen og heller bygger videre på spillet med eksspansjonspakker. Hele opplegget virker som troll prosjekt laget for å drøye tid.

 

My 2 cents.

Endret av nonlocality
Lenke til kommentar

 

nonlocality skrev (4 timer siden):

Gameplayet virker kjedelig og grafikken ser utdatert ut, jeg synes synd på fansen som har ventet nesten 10 år på dette og enda er spillet ikke ferdig laget. Jeg synes produsenten burde gi ut spillet til fansen og heller bygger videre på spillet med eksspansjonspakker. Hele opplegget virker som troll prosjekt laget for å drøye tid.

 

My 2 cents.

 

Spillet tar lang tid pga det er enormt komplekst. Red Dead Redemption 2 tok 7år til sammenligning. De har blant bransjens beste utviklere på teamet her så tror ikke noen andre har fått det til raskere. Ihvertfall ikke EA eller Ubisoft. 

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Avean skrev (12 timer siden):

Spillet tar lang tid pga det er enormt komplekst. Red Dead Redemption 2 tok 7år til sammenligning. De har blant bransjens beste utviklere på teamet her så tror ikke noen andre har fått det til raskere. Ihvertfall ikke EA eller Ubisoft. 

Det er utrolig mye talent som jobber på spillet, og de gjør mye som er veldig veldig kult! Problemet, eller ihvertfall det som er skummelt med hele prosjektet, er jo at det mangler talent på prosjektstyring og lederskap. Ambisjon alene gir sjelden vellykkede spill...

Lenke til kommentar
Avean skrev (12 timer siden):

Spillet tar lang tid pga det er enormt komplekst. Red Dead Redemption 2 tok 7år til sammenligning. De har blant bransjens beste utviklere på teamet her så tror ikke noen andre har fått det til raskere. Ihvertfall ikke EA eller Ubisoft. 

Ikke helt Apples vs Apples, da Rockstar ikke gav lovnader om RDR2 slik RSI gjorde, samt ikke solgte spillet i Pre-Alpha der de satset på hvaler som spyttet i 100-tusenvis (!) av kroner for noen skip som skulle finansiere spillet for de, mens de kjøpte seg villaer på privaten. Jeg må innrømme at spillets konsept er dritkult, men etter 10år, så er det på tide å levere, eller legge det ned. Dette er et spill som er gammelt før det i det heletatt ble releaset.

Jeg mener, det tar jo månedsvis bare å lage noen ansiktsanimasjoner, roadmapet dere er å fyllt opp av småtterier som tar evigheter. Nei, dette spillet kommer aldri til å se en 1.0

EDIT: måtte sjekke, men første lovnad om release var 2014(!) for Retail versjonen

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (2 timer siden):

 Jeg må innrømme at spillets konsept er dritkult, men etter 10år, så er det på tide å levere, eller legge det ned. 

Igjen, det var de som støttet spillet selv som ønsket at de skulle utsette lanseringen ved å legge til masse ekstra.

Altså, spillet hadde vært ferdig for lenge siden om folkene som betalte for det ikke ville at de skulle legge til mer.

 

bshagen skrev (2 timer siden):

Dette er et spill som er gammelt før det i det heletatt ble releaset.

Det har fortsatt langt bedre grafikk enn noe annet, det er foreløpig eneste spillet som støtter SSD lagring, etc.

Teknologien og grafikken er langt fra gammelt.

 

 

Lenke til kommentar
Iki skrev (1 time siden):

Igjen, det var de som støttet spillet selv som ønsket at de skulle utsette lanseringen ved å legge til masse ekstra.

Masse ekstra? Tok jo åresvis før man kunne ha en hel dock å gå rundt i. Våpen. En merch. Spillet har jo nesten tomt. Er det det spillet som ble lovet ved retail?

Jeg håper inderlig spillet kommer, men det blir jo aldri ferdig. De har jo til og med sluttet å gi ut datoer? I allefall sist jeg sjekket. Kanskje kommer det en beta av Squadron 42 i år? Dette skulle også komme i 2014

Lenke til kommentar
hekomo skrev (1 time siden):

Hvorfor kan de ikke gjøre ferdig en ting om gangen og så bygge på det senere? Hele greia virker fullstendig blåst.

Det har de allerede gjort.

De har en fps del, en racing del, en pvp og pve dogfight del, de har en open world med quests, og de har en campaign.

Hver del fungerer helt greit som spill allerede, og enkelte av dem har fungert helt fint i noen år nå.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...