Gå til innhold

Asus Cashback Promo 2019


Anbefalte innlegg

Er det noen som benyttet seg av cashbacken som Asus + Intel hadde i slutten av 2019 på prosessor + hovedkort?

 

Skulle kjøpe ny pc selv da, og iom at det var bortimot helt nøyaktig det jeg skulle kjøpe, så ble det et Z390F fra Asus + Intel 9900k. Dette sa Elkjøp/Asus/intel skulle gi en cashback på ca 1000kr.

 

Sendte inn cashback claim til Asus med kvittering osv, og fikk det godkjent, så da skulle pengene komme da, men nei.

Sendte Claim i starten av Desember 2019, i slutten av Desember spurte jeg hvordan prosessen gikk, og de sa at pengene skulle være på konto innen 90 dager.
Nå har det gått 180 dager snart, og fortsatt ingen penger. Har søkt en del på google, og ser at en myriade med folk har hatt samme problemene med Asus opp gjennom tidene, i andre cashback promo, inkludert den her.

 

Er det noen andre her på forumet som har erfaring med dette? Har sendt en mail til Asus Norge nå, for å se om det hjelper i det hele tatt. Hvis ikke det funker vet jeg ikke hvor jeg kan ta neste steg. Kredittkortselskapet? Forbrukerrådet?

 

Irriterende at et relativt reputabelt selskap som Asus driver slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...