Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt trykk av kjente malerier?


Anbefalte innlegg

Det er på tide å pynte veggene med noe, så da tenkte jeg å henge opp et par malerier. Jeg er interessert i reproduksjon av gamle klassikere, og lurte derfor på om noen hadde tips til en bra nettside (helst i Norge) hvor det er mulig å få tak i slikt til god kvalitet og en fornuftig penge.

Jeg er interessert i malerier fra romantikken, naturalismen, realismen og lignende (ikke abstrakt kunst). Jeg liker spesielt godt historiemalerier (historiske motiver). Eksempler på hva jeg er interessert i: 

Jean-Leon_Gerome_Pollice_Verso.jpg

Jean-Léon Gérôme - Pollice Verso

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  

5YN6PQB1 skrev (13 minutter siden):

Er ikkje da enklaste/billigaste å lasta opp bildet til tjenester som https://www.photowall.no/?, då kan du få dei i den størrelsen du ønsker.

Det blir dyrere, for man får ikke solgt dem for 20% av prisen man kjøpte dem for en gang.

Vil også kjøpe kunst, men det er vanskelig å finne ut hvor man går for å kjøpe kunst med all historikk og alt det man skal ha. Virker som en veldig fordekt bransje hvor det er veldig mye lureri og snusk.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Taurean skrev (1 time siden):

Det blir dyrere, for man får ikke solgt dem for 20% av prisen man kjøpte dem for en gang.

Vil også kjøpe kunst, men det er vanskelig å finne ut hvor man går for å kjøpe kunst med all historikk og alt det man skal ha. Virker som en veldig fordekt bransje hvor det er veldig mye lureri og snusk.

 

Bildene jeg er interessert i er som oftest av kjente malere og er sikkert verdt millioner, så jeg må ta til takke med trykk/reproduksjon. Jeg har brukt dagen til å saumfare internett, og fant en side som virker lovende (riktignok utenfor Norge) og som deler min filosofi når det gjelder realistisk kunst.

http://www.arc-store.com/newlaprav.html

De har mye av William-Adolphe Bouguereau, en av de beste malere innenfor realistiske malerier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...