Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analsex - sterke smerter


apqq

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en homofil mann, som tidligere var veldig glad i være passiv. Det var noen ganger litt vondt, men normalt var det ikke forbundet med smerter. For noen år siden ble jeg utsatt for en voldtekt av en bekjent. Etter dette er det som om det har stengt seg helt der nede. Det kan være vondt  bare å gå på do, og det er helt utelukket at noe skal føres opp i anus. Til og med et termometer kan være svært ubehagelig. Jeg har prøvd alt fra bedøvende krem, forskjellige stillinger og arbeidet mye med å slappe helt av, til ingen nytte. Noen tips? 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest b60e6...9f5

Det du beskriver gjør meg både sint og trist.
Det at du har vært utsatt for et overgrep, er helt uhørt. Jeg vil mistenker at det kan ha noe med problemene dine å gjøre. Jeg ville nok ha anmeldt dette til politiet, og jeg tror du trenger en tur til legen også. Ingen skal trenge å oppleve dette. 

Anonymous poster hash: b60e6...9f5

Lenke til kommentar
Gjest 3fb15...cb0

Jeg tenker du burde ta deg en tur til psykolog. Mulig mye sitter i hodet, og at smertene kommer pga du ikke klarer slappe av. Men kan jo også hende at du har fått en skade, og det burde du jo sjekke med lege. 

Det er forferdelig trist å høre dette, jeg håper det ordner seg for deg.  

Anonymous poster hash: 3fb15...cb0

Lenke til kommentar

Jeg ville kontaktet legen og fått en vurdering. Det må undersøkes om det er lokale skader, samt om det er strukturelle endringer som kan behandles. Dette er beklagelig å høre, men ikke vær tilbakeholden med å få dette undersøkt. Det hadde vært synd om du gikk rundt med noe som kan behandles, uten å få det undersøkt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...