Gå til innhold

Finnes denne tjenesten? [Ordinær post på nett]


Anbefalte innlegg

Hei,

I disse digitale dager går som regel kommunikasjon over e-post eller lignende. Innimellom dukker det dog opp ting som gjør at man har behov for å sende et fysisk brev, da mottaker ikke tillatter annet.

Finnes det tjenester hvor man kan skrive et brev digitalt, og få tjenestehaver til å printe og poste dette? 
Ser selvfølgelig at det kan være noe personvernhensyn å ta her - men det tenker jeg må være en vurdering bruker av tjenesten må ta, kanskje sammen med en god avtale med tjenestetilbyder.

Det er som sagt sjeldent jeg sender fysiske brev. Når jeg først skal gjøre det dukker det jo alltids opp problemer. 
1. Har ingen printer hjemme. I disse tider krever det da at jeg kjører 1 time t/r for å printe noe på jobben, eventuelt skriver brevet for hånd.
2. Har ingen papir. Må bruke tid på å gå til innkjøp av papir.
3. Har ikke konvolutter. Må bruke tid på innkjøp av konvolutter.
4. Sist men ikke minst, må bruke tid på å gå og postlegge brevet. Nå er det jo kommet tjenester som gjør at man kan poste brev fra sin egen postkasse, så dette punktet er nok ikke det verste.

Da stiller jeg det store spørsmålet. Finnes det en slik tjeneste i Norge idag? For meg som kanskje sender 1-2 brev i året hadde det vært gull.

Endret av simen929
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...