Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Henvisning langt frem i tid - akutt behov.


Gjest 5da1e...c6c

Anbefalte innlegg

Gjest 5da1e...c6c

Hey. Jeg har et fysisk problem som gir meg akutte smerter og ubehag daglig. Det er også en psykisk påkjenning. Jeg har blitt henvist til spesialist men timen er ikke før midten av juli. 
jeg lurte på om noen veit om det er mulighet for å bli innkalt tidligere dersom man ringer inn og sier man er plaget? Sykt at «verdens beste land» skal ha så jævla lang ventetid når mennesker trenger akutt hjelp. 
 

takk for svar

 

Anonymous poster hash: 5da1e...c6c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 5da1e...c6c
Dubious skrev (17 timer siden):

Lønner seg å klage/mase på en vennlig måte

Jeg fikk time til operasjon flere måneder tidligere enn hva jeg hadde fått, fordi jeg har en super "stemor" som snakket for meg
Den som tier, samtykker (til å ha den timen langt fram i tid)

Haha. Ringte inn idag, fikk timen flytte frem til mandag. SYKT at første timen var i juli. Norsk helsevesen duger likevel???‍♂️

Anonymous poster hash: 5da1e...c6c

Lenke til kommentar

Jepp. Fikk selv en time for MR bilde over en måned etter at jeg hadde hatt en alvorlig skade. Ringte til Aleris og spurte om å få timen tidligere, og fikk det. Og når svaret kom sa legen at dette måtte opereres nå for nå begynte det å bli i helt siste liten før det hadde begynt å gro for mye... Så hadde jeg ventet på den opprinnelige MR timen hadde det blitt alt for sent. Og da ville jeg nok uansett ikke ha fått noen operasjon fordi corona tiltakene hadde begynt. Og hadde nok da endt opp med et permanent ødelagt lem.

Endret av Storm_Eagle
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Allinuse skrev (42 minutter siden):

Hadde det ikke vært for Covid-19 kunne du vurdert å dratt ut av landet. Norge har et av verdens tregeste helsevesen så hvis man mistenker noe alvorlig bør man få sjekket seg utenlands.

Det finnes private klinikker i Norge som har mye kortere kø

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...