Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Galskapen fortsetter. Nå er det Demokrater i Kongressen som skriker. Nå er det snakk om Kongressen ta kontroll og 'straffe' Russland. Det er helt ute av proporsjoner. Helt jævlig å huske på at USA har 35 tusen mann i Europa utstyrt med kjernevåpen. Det er snakk om å flytte dem til Polen (9000 mann) og snart kommer de med nye kjernevåpen som skal utplasseres i Europa. Helt på trynet.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og fortsetter. Hvorfor jeg poster alle disse? For å vise dere hva propaganda trykk det er på Amerikanske velgere. Spesiellt Demokrater. Biden har nå valgt den personen som skal ha ansvaret for å velge sikkerhets apparatet hans hvis han vinner. https://edition.cnn.com/2020/06/20/politics/joe-biden-transition-team/index.html. Det er gode gamle travere fra Obama tiden. Nå vet dere hva som venter hvis Biden vinner. Men her er en link til Lawrence McDonnel interju med Kongressmann Swalwell. Alle Demokratene er på rekke og rad ute med skarp retorikk mot Europa (Russland er et Europeisk land). 

 

Lenke til kommentar

Ex CIA sjedfen, John Brennan er en av de hovedmistenkte i saken som John Durham etterforsker. Nå er han på med beskyldninger, kosnpirasjons teorier og full fart. Hva tror dere er grunnen for alt dette kjøret? Hele det Demokratiske propaganda apparatet sammen med exmilitære, ex-CIA, kongressmedlemmer og bånn gass med krigstromming og falske anklager. Ikke bare det, men nå skal Amerikanerne tenke på å beslaglegge Iranske supertankere i Internasjonalt farvann på vei mot Venesuelz med drivstoff. Amerika har alltid vært agressive, men nå begynner det virkelig å ta proposjoner.

Og her er kongressleder Nancy Pelosi i full swing. Snakker om battlefield og 'leaving no one behind'. Hvis nå dere ikke ser hva dette kan føre til så vet ikke jeg hva jeg skal si. Mariotets lederen i Senatet kalles 'Moscow Mitch' av denne personen som er LEDEREN av kongressen. Blander sammen alt fra Ukraina, NATO og alt mulig tull. Ord som mord, slagmark, Russland og vet ikke hva i et usammenhengende babbel. Dette av LEDEREN FOR DEN AMERIKANSKE KONGRESSEN. Verdens største militærmakt!

Ex general Barry McCaffrey (https://en.wikipedia.org/wiki/DynCorp) kommer på banen med helt ville påstander. VANVITTIG! Han sier at han ikke har sett noe lignende på 50 års tjeneste i militæret. Han glemmer lett Irak krigen, Vietnam krigen og alle andre kriger som de har deltatt i/startet.

 

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar

Britisk dommstol dømmer Christopher Steele til å betale erstatning til forretningsmann nevnt i hans famøse 'dossier'. Denne saken er nå avgjort og har en rettslig kjennelse som bekrefter hva som har blitt hevdet anngående dette 'dossieret' som falskt og injuerende. Hva som nå står for døren er en rekke søksmål mot Steele og da spørs det om Clinton slipper unna. Hvis Steele bekrefter og videre impliserer Clinton kan rettsforfølgelsen rette seg mot kilden av allt dette. Obama/Clinton og hele det Demokratiske partiets ledelse.

Artikkel

https://justthenews.com/accountability/russia-and-ukraine-scandals/british-court-rules-against-christopher-steele-orders

Video:

 

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar

Christopher Steele vant stort i retten over russiske oligarker.

Quote

Former British spy Christopher Steele, whose controversial dossier roiled American politics, scored a major victory Thursday when an appellate court upheld the dismissal of a defamation lawsuit against him by two powerful Kremlin-linked Russian oligarchs.

https://www.miamiherald.com/news/politics-government/article243646362.html

Lenke til kommentar
ism_InnleggNO skrev (2 timer siden):

Christopher Steele vant stort i retten over russiske oligarker.

https://www.miamiherald.com/news/politics-government/article243646362.html

Se videoen du. Amerikansk rett og Engelsk rett sier begge to at injuriesøksmål ikke ble godtatt av retten(e) pga etnisitet. Derimot ble Steel dømt i søksmålet som ble akseptert av Britisk rett. Søksmålet var for brudd på data-sikkerhets-loven som britene har.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
2 hours ago, Oddvardm said:

Se videoen du. Amerikansk rett og Engelsk rett sier begge to at injuriesøksmål ikke ble godtatt av retten(e) pga etnisitet. Derimot ble Steel dømt i søksmålet som ble akseptert av Britisk rett. Søksmålet var for brudd på data-sikkerhets-loven som britene har.

Jada, jada. Den saken blir nok anket og har veldig liten betydning.

Lenke til kommentar
ism_InnleggNO skrev (5 timer siden):

Jada, jada. Den saken blir nok anket og har veldig liten betydning.

Hele saken har fått en rettslig gjennomgang. Hvis en Amerikansk/britisk statsborger reiser injurie sak vil søksmålet godtas. Husk på at saken ble belyst grundig og Steele har tapt en gang og da er det meget mulig at han vil tape neste.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
afterall skrev (5 timer siden):

Med sånne titler på videoer tror jeg noen her har forsvunnet litt for langt ned i youtubealgoritme-kaninhullet. 

Jeg vil ikke forsvare tittelen som video produsenten har valgt. De vil vel ha en tittel som fanger oppmerksomhet i en verden full av 'eye catching' konkuranse. Jeg postet den fordi innholdet av den er intressant og informativt, ikke for tittelen.

Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (25 minutter siden):

Jeg vil ikke forsvare tittelen som video produsenten har valgt. De vil vel ha en tittel som fanger oppmerksomhet i en verden full av 'eye catching' konkuranse. Jeg postet den fordi innholdet av den er intressant og informativt, ikke for tittelen.

Kanskje dei til og med vil ha ein video som fanger oppmerksomhet i ein verden full av "eye catching konkurranse". Og ser ut som folk biter på...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (5 minutter siden):

Som nevnt over her.. Kva då?

Roger Stone har fått 40 måneder i fengsel for å LYVE.  Hva om dere ble tiltalt for det samme? A lyve for en kongresshørings kommitee er mened. 6 måneder max. Løgnene han fremsatte hadde absolutt ingen konsekvenser for noen og han er kjent for å lyve. Han har drevet på med det i snart 50 år. Ingen tok det han sa alvorlig og med rette. En man på godt over 70 år ble stormet grytidlig en morgen av opp mot 50 FBI agenter. Pressen fikk tips om arrestasjonen og var på plassen mens den foregikk (alt beskrevet i videoen). En mann man kunne ringt opp og sagt 'vi vil at du kommer ned til stasjonen i dag. Tror du at du kan klare det selv eller skal vi hente deg?' Russiagate er en sak som Julien Assange har sagt gjentatte ganger ikke har noe med Russerne eller med Stone å gjøre i det hele tatt. Analyse av filene som innholdt arkivene viser at de stammer fra en USB drive ikke fra internett strømming (tids merking av fil segmentene), William Binny har debunket alt i hop. Ingen beviser er lagt frem som sier det motsatte. Mannen ble slaktet i en kanossa rettegang og alle som har litt forståelse vet at man kan ikke dømme en person for dårlig moral. At Trump benådet mannen er rett etter mitt og mange andres syn. Jeg er ingen Trump fan, men en slik kafka prosess er skremmende å se.

Lenke til kommentar
12 minutes ago, Oddvardm said:

At Trump benådet mannen er rett etter mitt og mange andres syn. Jeg er ingen Trump fan, men en slik kafka prosess er skremmende å se.

Uvitenhet fører til mye rart og Stone er en dømt kjeltring med fartstid som løpegutt fra Nixonadministrasjonen og alle bør vite at han er en no good dude som naturlig faller inn i kategorien tvilsomme elementer den moralløse Trump vil omgi seg med.  Er det kun jeg som husker at delinkventen truet dommer Amy Berman Jackson med trådkors-blinker på sin Instagramkonto?

Stone er et råttent egg - her avbildet med buddies in crime - kun en president som trenger tre nickname (John Barron, John Miller og David Dennison) vil benytte. Man kommer ikke nærmere en diktator og mafiaboss-wannabe enn dette. 

Trump er et avskum som har demonstrert sitt rasehat siden 1973, da kløna kom ut av skapet og presterer det praktstykket å bli stevnet av Nixonadmin for brudd på Lyndon B. Johnsons Fair Housing Act fra 1968. Siden har det dessverre gått slag i slag for den russisk valgte quislingen med verdens mest udugelige covidbehandling. Fyren er komplett idiot og om noen ønsket det verre kunne de neppe fått det til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Quetzalcoatl skrev (15 minutter siden):

Uvitenhet fører til mye rart og Stone er en dømt kjeltring med fartstid som løpegutt fra Nixonadministrasjonen og alle bør vite at han er en no good dude som naturlig faller inn i kategorien tvilsomme elementer den moralløse Trump vil omgi seg med.  Er det kun jeg som husker at delinkventen truet dommer Amy Berman Jackson med trådkors-blinker på sin Instagramkonto?

Stone er et råttent egg - her avbildet med buddies in crime - kun en president som trenger tre nickname (John Barron, John Miller og David Dennison) vil benytte. Man kommer ikke nærmere en diktator og mafiaboss-wannabe enn dette. 

Trump er et avskum som har demonstrert sitt rasehat siden 1973, da kløna kom ut av skapet og presterer det praktstykket å bli stevnet av Nixonadmin for brudd på Lyndon B. Johnsons Fair Housing Act fra 1968. Siden har det dessverre gått slag i slag for den russisk valgte quislingen med verdens mest udugelige covidbehandling. Fyren er komplett idiot og om noen ønsket det verre kunne de neppe fått det til.

Selv om jeg kan si meg enig i mye av det du skriverer så er det en moralsk fordømmelse du ytrer. Jeg er av den mening at folk (ikke du, ikke jeg eller noen) kan rettsforfølges på et moralsk grunnlag. Det er poenget mitt. Ikke fyrens karakter. Eller Trumps karakter for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Stone ble benådet fordi han vet for mye om Trumps kriminelle handlinger som presidentkandidat og president. Benådingen er en belønning fra Trump for at han har holdt kjeft.

 

10 hours ago, Oddvardm said:

Roger Stone har fått 40 måneder i fengsel for å LYVE.  Hva om dere ble tiltalt for det samme? A lyve for en kongresshørings kommitee er mened. 6 måneder max.

Nei, å lyve for kongressen er ikke mened. I USA regnes dette som en grov forbrytelse som kan straffes med fengsel i inntil fem år. De tar høringene sine seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (10 timer siden):

Roger Stone har fått 40 måneder i fengsel for å LYVE.  Hva om dere ble tiltalt for det samme? A lyve for en kongresshørings kommitee er mened. 6 måneder max. Løgnene han fremsatte hadde absolutt ingen konsekvenser for noen og han er kjent for å lyve. Han har drevet på med det i snart 50 år. Ingen tok det han sa alvorlig og med rette. En man på godt over 70 år ble stormet grytidlig en morgen av opp mot 50 FBI agenter. Pressen fikk tips om arrestasjonen og var på plassen mens den foregikk (alt beskrevet i videoen). En mann man kunne ringt opp og sagt 'vi vil at du kommer ned til stasjonen i dag. Tror du at du kan klare det selv eller skal vi hente deg?' Russiagate er en sak som Julien Assange har sagt gjentatte ganger ikke har noe med Russerne eller med Stone å gjøre i det hele tatt. Analyse av filene som innholdt arkivene viser at de stammer fra en USB drive ikke fra internett strømming (tids merking av fil segmentene), William Binny har debunket alt i hop. Ingen beviser er lagt frem som sier det motsatte. Mannen ble slaktet i en kanossa rettegang og alle som har litt forståelse vet at man kan ikke dømme en person for dårlig moral. At Trump benådet mannen er rett etter mitt og mange andres syn. Jeg er ingen Trump fan, men en slik kafka prosess er skremmende å se.

Uærlig. Du har nettopp blitt presentert med fakta om at Stone blei funnet skyldig på 7 tiltalepunkter, der løgn under kongresshøring var ein av dei.. Så kvifor nevner du kun lyging, og baserer ditt tafatte argument deretter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...