Gå til innhold

Flytte Bokmerker fra Google Chrome til Firefox.


Anbefalte innlegg

 

Jeg Kjøre Win10  Home jeg får ikke flyttet mine Bokmerker fra Google Chrome til Firefox – Google klare ikke Nettbanken min – nå har jeg fått Digital Postkasse også der er der problem   hvorfor vet jeg ikke.

Nettbank og Digital Postkasse fungere fint med Firefox begge 2 – andre påstår at dette er en helt ok løsning  raskere også  som Nettleser. 

Jeg får logget inn på Firefox uten problem – men få med meg Bokmerker over det sliter jeg med  er der noen som kan hjelpe meg  med det Takk.

Jeg har ikke så mye greie på computer og da er kanskje ikke dette stedet her.  Dette  er  vel bare for Brukere med over 10000 innlegg  - men hvis noen senker skuldrene en del vil jeg bli forferdelig gla for lidt hjelp -

Beklager jeg spør men Takk om noen stiller opp for meg. Jeg er ikke et Troll som spør heller. trenger bare hjelp. Ha en fin dag. og Takk så langt.

Endret av kaopra
Skrivefeil jeg er eldre og ser omtrent ikke.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Skjønner ikke helt hva du mener. Hva har bokmerkene dine med nettbanken å gjøre?

Så husk at når du spør om noe så ikke bland inn at du ikke kan computere, unytting informasjon om 10000 innlegg, troll og beklaginger osv.

 

Gjør det heller enkelt. Spør ett spørsmål og hold deg til det.

 

Når jeg leser innlegget ditt skjønner jeg ingen ting og føler faktisk at det er spam. Synd å si siden du sansynligvis ikke har den intensjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først må du eksportere bokmerkene dine fra Chrome. Du skal lagre dem i en fil som Firefox kan lese senere. 

Her står det forklart hvordan du eksporterer bokmerker fra Chrome:

https://uit.no/om/orakelet/frag?p_document_id=443719

 

Når du har gjort dette så skal du importere filen du har laget til Firefox. Slik at Firefox kan lese bokmerkene dine fra Chrome. 

Fremgangsmåte (dette har jeg kopiert fra et søkeresultat på Google, så jeg håper det er riktig):

Åpne Mozilla Firefox.

Bruk hurtigtasten Ctrl+Shift+B for å åpne bokmerkeoversikten.

Klikk på «Import and Backup»

Velg «Import Bookmarks from HTML...»

Finn igjen filen du lagret og velg den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for ditt svar håper jeg får til?  Det klare jeg det kanskje  - får jeg det ikke til

må jeg bare leve med det og droppe Firefox

Men Takk for din din hjelp å  jeg avslutter tråden

 

 

Endret av kaopra
Skrivefeil
Lenke til kommentar
kaopra skrev (43 minutter siden):

Utakt Jeg tror du hadde losning for meg - jeg har ikke gjort det enda  - har vert syk noen dage - skulle jeg ikke klare det eller noe jeg ikke forstå  kan jeg da komme å sprre deg igjen Takk for din kjelp. Kaopra.

Ja, du må bare spørre i tråden igjen hvis du ikke får det til. Det er sikkert flere som kan hjelpe med dette også. 

Lykke til! ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utkt herlig Stor Takk til deg for ditt svar - vi er ikke like flinke alle å  vi  eldre vil jo så gjerne men sporre ja vi kvier oss ofte til dette

Samfunnet blir mer og mer Digitalisert  jeg ble veldig glad for ditt svar og din hjelp så langt 1000 Takk Kaopra.

Ha en fin dag. hjemme her er det sommer 35 grader og helt nydelig.

Lenke til kommentar

utakt

Ja, du må bare spørre i tråden igjen hvis du ikke får det til. Det er sikkert flere som kan hjelpe med dette også.

..............................

Kjære deg du skrev dette over her utak –  jeg trenger mer hjelp av deg jeg kjøre i Grøften  kommer ikke opp? Sorry. Jeg har jo oppskriften du ga meg men.

Google – klikk på Bokmerker Ok   –    Bokmerkebehandling   ok   - Der møter jeg første problem  -  

4 Klikk på  (Organiser)  Hvor     og får dette bilde       https://ibb.co/XLdfF8P     Her finner jeg ikke noe Grganiser  -  og da kommer jeg heller ikke til neste stepp

5  Klikk på Eksporter bokmerker til HTML-TH   -    Spørsmål vil det da havne på Firefox nei?    Må jeg legge det i en mappe  eks D ?    Og impoter fra den kanten?     Til  Firefox?     Er det en tanke?      Kan du støtte meg lidt her. Takk. 

.....................................

Dette er ikke emne eller spørsmålet.  Bare noe jeg sliter med.

Beklager har vert syk er straks bedre  -   Men jeg har et Handikapp jeg Ser omtrent ikke nå  -  skal bestille Opprasjon med dette  -   får gjort det på klinikk men vent til høsten ikke nå under corwitt sa Sykehuset –    jeg sliter bare ved og skrive dette her - Ha en fin dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...