Gå til innhold

Det skal komme flere oppfølgere til Jedi: Fallen Order


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Petter H skrev (6 timer siden):

Mange ser fallen order some et heldig lykketreff, da EA er ikke kjent for å gjøre tradisjonelle singleplayers lenger(de er visstnok ikke god butikk).

Om noen gjør det så har de vel ikke fått med seg at det ikke er EA som lager spillet men heller respawn, som er kjent for å lage gode singleplayer spill?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Iki skrev (1 time siden):

Om noen gjør det så har de vel ikke fått med seg at det ikke er EA som lager spillet men heller respawn, som er kjent for å lage gode singleplayer spill?

Respawn er en del av EA nå. EA kjøpte dem for noen år siden. Petter H frykter nok at "moderskipet" skal få for stor innflytelse på Respawn slik som det har hatt på andre studioer tidligere.

 

bat-fan skrev (8 minutter siden):

Sithene har noe som heter "the rule of two", det betyr at det bare kan være to sither på en gang og siden begge sithene (Vader og Keiseren) er døde er det ikke noen sither og lage spill med.?

Jeg har ikke spilt det ennå, men etter det jeg har forstått tar Jedi: Fallen Order sted før Episode 4, 5 og 6. Men som du er inne på, så er det likevel ikke særlig mange sither å velge mellom. Med mindre man introduserer enda en hemmelig apprentice eller noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bat-fan skrev (15 minutter siden):

Sithene har noe som heter "the rule of two", det betyr at det bare kan være to sither på en gang og siden begge sithene (Vader og Keiseren) er døde er det ikke noen sither og lage spill med.?

Betyr ikke det at vi mangler to? Altså at vi må ha to nye?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rule of two,  følges aldri,  alle sith ser ut til å ha en "hemmelig apprentice " eller to et sted.

 

Nå er hele systemet med sith idiotisk , et system/ideologi  som oppfordrer til forræderi og anarki funker ikke i praksis. Men så er alt i star wars ganske tullete,  så bestå ikke tenke på noe som helst når det kommer til SW.

 

Syns det er bra at der blir oppfølgere,  det var et bra spill med en del mangler.

Og personlig syns jeg ikke dark souls light passer i en star wars setting.  Men hadde gøy med spillet. Og vil sikkert ha det gøy med neste.

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Iki skrev (1 minutt siden):

Betyr ikke det at vi mangler to? Altså at vi må ha to nye?

Egentlig ikke. Det kan hende det oppstår en helt ny dark side ideologi etter Episode 9. Kanskje med et helt nytt navn.

Rule of Two er en regel som sithene fant på selv. De brøt også sin egen regel flere ganger.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv syntes jeg Jedi Fallen order var et 7 av 10 spill. Syntes historien var rimelig kjedelig.

Til tider knotete å finne frem. Jeg er ikke helt konfertabel med Souls light gameplayet. Kontrollene var også

litt stive og ikke like rafinerte eller responsive som i unchartet/tomb raider. Tenker her ene og alene på klatring, hopping osv.

 

Men... Det var star wars. Var rimelig pent til tider. Kjedelig historie men greie karakterer. Samt star war singel player som i seg selv er mange + poeng.

En oppfølger gir selfølgelig muligheten til å forbedre oppskriften.

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (20 timer siden):

Kjøp av endå eit EA produkt er heilt avhengig av korleis dei håndterer Fifa dei neste 2-3 åra..

Tror EA sin visjon med Fifa er at de må fornye akkurat nok til at folk blåser avgårde hele ukelønna si på FUT packs. For min del kjøper jeg iallefall ikke noe fifa igjen før de gjør noe med microtransaksjonene der i gården, så aldri regner jeg med.

Men håper de klarer å lage noen flere gode singleplayer spill i andre sjangere enn bare star-wars også snart. Det har skjedd før, så det kan vel i teorien skje igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...