Gå til innhold

T-We og serier


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har T-We hos Telenor, og i mitt abonnement hard jeg valgt Hbo Nordic og Fox+ som strømmetjenester.

Jeg synes tjenesten er litt tungvint - er det mulighet for at man kan få en logg av hvilke episoder man har sett tidligere, eller at man kan fortsette der man slapp når man skal se en serie? Jeg har ikke brukt tjenesten så mye, men det jeg har gjort tidligere er at jeg har lagt til episoder som favoritter, og så fjernet dem etter jeg har sett dem slik at jeg har holdt styr på hvilke episoder jeg har sett.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 5/9/2020 at 10:45 AM, Eplesaft said:

Får du da sett historikken over hva du har sett tidligere? 

Ja. Riktignok vises ikke episoder som sett hvis du har sett flere episoder. F.eks. hvis man ser ep. 4, 5 og 6 rett etter hverandre, blir ikke episode 5 vist som sett så vidt jeg husker. Listen blir ellers da synket mellom dekoder og app, hvilket er praktisk.

Lenke til kommentar
19 hours ago, NULL said:

Ja. Riktignok vises ikke episoder som sett hvis du har sett flere episoder. F.eks. hvis man ser ep. 4, 5 og 6 rett etter hverandre, blir ikke episode 5 vist som sett så vidt jeg husker. Listen blir ellers da synket mellom dekoder og app, hvilket er praktisk.

 

Hei igjen,

Har nå prøvd litt på twe.no og lagt til Fargo på Min liste. Dersom jeg starter episode 1 f.eks. og hopper til slutten for å simulere at jeg har sett ferdig episoden, kommer det en melding om at neste episode vil spille av om så og så mange sekunder, og da vil T-We spille av S2E1, altså første episoden i NESTE sesong. Og når jeg trykker meg tilbake igjen etter at episoden er ferdig, får jeg ikke noen indikasjoner på at jeg har sett episoden heller - går jeg tilbake til min liste så er det første som dukker opp i serien S1E1. Vet ikke hva jeg evt. gjør galt, men kan ikke si at det er spesielt intuitivt. Virker som man bare må prøve å huske hvilken episode man har sett tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...