Gå til innhold

Skodas el-SUV kommer i fem varianter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir nok den nye folke SUV en. Fornuftig av Skoda å la folk bestemme selv hvor mye batteri og hvor rask lading de trenger.

Jeg har ingen interesse av å ha 8000 panasonic lommelyktsbatterier batterier stående i garasjen. Jeg ønsker heller ikke å ta dem med på jobben. Jeg vil heller ha en comfortabel bil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ano__Nym skrev (19 minutter siden):

Blir nok Model Y som blir folke SUV´en uten tvil. Skal du ha en komfortabel bil bør du nok heller se på eTron, EQC eller Model X med luftfjæring.

Det nettop kommet testvurderinger av Skodaen. Støynivå var svært lavt. Prisen blir nok lavere enn tesla y. Dessuten har bilen et design.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Trestein skrev (2 minutter siden):

Det snakkes om en startpris på under 400 000. Mye bil for pengene.

Hm... Da snakker vi god rekkevidde til akseptabel pris. Kommer veldig mye bra på MEB nå.

Lenke til kommentar
Trestein skrev (På 8.5.2020 den 16.00):

Det snakkes om en startpris på under 400 000. Mye bil for pengene.

I klassisk VAG stil blir startprisen satt på en bil som er totalt uinteressant for de aller fleste. Det blir også lagt på 20.000 for levering og gummimatter. Skal du ha appen som ikke VAG får til å fungere blir det mnd abn og med overprisede vinterhjul og adaptiv cruise med filholder må du velge en dyrere modell og du er på 550-600 med en medium batteripakke. Si meg feil så fort prisene er ute... Jeg venter i "spenning"

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...