Gå til innhold

Se bittelitt av Assassin's Creed Valhalla i aksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ganske komisk med den overhyped apekatten på streamen som etter trailern presterte å si: "Did i just see new assassins creed GAMEPLAY for the first time?"

Nei, du så in-engine cutscenes.

Jeg liker AC, men den konferansen der kan de legge litt mer.... innsats i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Arodem skrev (8 minutter siden):

Hva er det som er clickbait med "se hvordan spillet skal se ut"? Det er jo akkurat det dette er – en demonstrasjon av hvordan det ser ut i spillmotoren. Vi har ingen steder skrevet at dette er en "gameplay trailer".

Sikter nok til videoen dere linker til øverst i artikkelen ;).... Der er ordet GAMEPLAY ganske så tydelig, er du ikke enig?

Men det er også riktig at dere skriver i andre avsnitt at den ikke viser så mye  av hvordan det blir å spille spillet.

Men kombinerer du bildet som møter deg med eventuelt flere varianter av artikkeloverskriften (som noen ganger forekommer), så kan det kanskje være dette det siktes til når man "roper" clickbait?

Men ut i fra den overskriften jeg får opp når jeg går inn på gamer.no så vil jeg ikke akkurat si at artikkelen er clickbait. Ikke ut i fra min tolkning av begrepet.

image.png.58b9a290ec7364b6bfb2db225376d7a7.png

Lenke til kommentar

Men dette er ikke cinematic kamera, det er cutscenes som er laget. Sikkert tilsvarende cutscenes som man får in-game, men allikevel langt fra faktisk gameplay.

Tenk mer på det som når man spiller story mode i GTA, og man har en cutscene midt i en bilscene der alt eksploderer samtidig som man ser et spektakulært hopp bli gjennomført.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
NoTrace skrev (17 minutter siden):

Men dette er ikke cinematic kamera, det er cutscenes som er laget. Sikkert tilsvarende cutscenes som man får in-game, men allikevel langt fra faktisk gameplay.

Tenk mer på det som når man spiller story mode i GTA, og man har en cutscene midt i en bilscene der alt eksploderer samtidig som man ser et spektakulært hopp bli gjennomført.

Deler av traileren ser ut som in-engine cutscenes, men det meste av den ser ut som gameplay med cinematic kamera.

 

Når man ser landskapet, skipet, slåsskampen, inni huset, karakteren med en fakkel...

 

Når han sitter ved bordet, og når man ser ham stå foran byen som brenner med mye røyk så ser det ut som cutscenes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...