Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rust og bobler på VW touran 2008, noen vits å lakke opp igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på mengden rust. Om det ikke er så gale, og rusten er lett å få tak i og eliminere kan det vare ut bilens levetid. Men om rusten har trengt inn på steder der man ikke kommer til, vil den nok sakte men sikkert krype frem igjen. Hvor lang tid det tar, avhenger av grunnarbeidet, kvalitet på lakk, etc. Men om det gjøres profesjonelt bør du vel i hvertfall kunne forvente to til fire år tipper jeg før den kommer tilbake.

Lenke til kommentar

La det ruste. Bilen er gått 260 000km

Har selv en 09 caddy. Gått 150 000km. Har vært flink med polering, voksing og hyppig vask i mitt opphold. Har selv rust flere steder. Har prøvd å pusse det bort flere ganger å klinke på med litt lakkstift. Sikkert mange som ler nå. Kommer krypene fort tilbake. Plager meg overhodet ikke. Ikke etter jeg ser så mye som det saltes. Understellet er det som skal vedlikeholdes. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...