Gå til innhold

Se den nye The Last of Us 2-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DKC skrev (15 timer siden):

Har fått spolert hele greia så står over.

Sykt bittert, for dette ser bra ut!

Forstår det er irriterende, men hvordan kan en spoiler ødelegge et helt spill?? Greit det er et relativt historiedrevet spill, men likevel. Hvis en spoiler ødelegger hele spillet får man jaggu ikke mye ut av gameplay...

Endret av Elgen-Hansi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (3 minutter siden):

Kan du utdype?

En del personer som har sett en del (eller bare hørt en del) av lekkasjene fra en tidligere utgave av spillet tror dette betyr at spillet vil være dårlig.

Selv om denne lekkasjen ikke sier stort om spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man har en gjeng som er forbanna pga storyen og plottet. Så og si alt som er vesentlig har blitt røpet i leaksa, så er ikke spesielt vanskelig å gjøre seg opp om mening om man vil like det eller ikke.  Så har man en gjeng som er dritt lei hele SJW greia i spill. 

Som nevnt i en annen tråd er min mening at storyen meget risky, men er det noen som kan klare å gjøre dette bra så er det ND. Etter så mange gode spillopplevelser de har levert så skal jeg hvert fall vente til jeg har spilt spillet med å klage :)

 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Sydvest said:

Men Kjempeflott at man ikke trenger å kjøpe spillet hvis storyen ikke virker interessant

Enig, gleder meg stort til spillet, skal se reaksjonene på å se fans sin reaksjon. Blir nok god underholdning det også, og ikkje minst gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...