Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Etterlysnong på bokstaven Ø.

Jeg mangler denne Bokstav Ø – ø  den finnes på computeren   Æ - æ og   A - å har jeg også –  Språk Norsk Bokmål . Også. Der er ikke innstalert Engelsk på computeren trenger det ikke. Har helt nytt Tastatur her prøøøø de det gamle føøøøørst men nei - samme  problem når jeg skriv Email eller er på Word.

Hvordan kan har jeg da fått det til ja se ovenfor?   ØØØØØØØØØØØ jeg trykker flere gange endelig svare den –  Da setter jeg musen i jobb redusere til der bare er1 igjen Tungvint ja men tungvint.

Jeg gjetter ligger feilen på computeren  nei den er jo på Norsk Bokmål og Tastaturet på     Engelsk kanskje   eller er der noen som har en forklaring? Takk for en løøøøøøøø sning om noen har..

Endret av kaopra
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dubius. 13795 innlegg..

Skal v i legge denne på hylla for ikke besvart  spørsmål?    Du har du har mange innlegg hvordan har du klart dette – men denne var for vanskelig vist for deg - evt andre også mulig der ikke er noe svar på denne oppgaven.

Forstår bare ikke hva problemet er selv – 3 Tastatur er nå prøøøvd alle har samme problem.    ØØØØØØØØØØØØØ  øøøøøøøø

1 Tastatur er helt nytt tatt ut av esken i dag så støøøv er det ikke snak om.

På Win 10 kan du få et Skjermtastatur det funker heller ikke samme problem det med øøøøøøøøøøøøøø betyr dette problemet løøøøses kun ved kjøøøp av en ny computer?

Lidt trist faktisk -  for den fungere utmerket alt er Oppdatert  - Rask er den også – Helt ærlig må man gi opp og løøøøøøøse den oppgaven ja kanskje?    2 Har stilt opp her hos meg men ingen så langt har fått det til enda.

Lenke til kommentar

Ja Merko men jeg Takker han ikke i hele tatt for den beskrivelse han kom med den var til lite hjelp

og han som har over 137000 innlegg. 

Men forventer lidt mer av en slik Gubbe og han må også huske der er dem som har langt mindre

faring en han - fJeg fattet det slik han ville bare imponere hvor flink han var. Å han om det.

Diskusjon er for alle enten man kan lite eller mye eller hva mener du? 

Vi stopper her dette er svar godt nok KLaopraa

 

Lenke til kommentar
kaopra skrev (2 timer siden):

Diskusjon er for alle enten man kan lite eller mye eller hva mener du? 

Helt enig at diskusjon.no er for alle. 

Forklaringen til Dubious er nok noe 95% ville ha forstått, men som du nevner, ikke alle er like tekniske. 

Antall innlegg en person har betyr ingenting for kompetanse, isåfall sitter ikke du på mye ?

Lenke til kommentar
  • Hårek låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...