Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Forsinkelse i saksgang og vedrørende advokatskikk


xrays

Anbefalte innlegg

Vedrørende et boligkjøp  fant jeg kjapt ut ,  på grunn av tilfeldigheter, en mangel/noe som selgere skjulte. Det ble advokat som var med på overtakelse der jeg oppdaget en ny uopplyst feil. Advokat sa at det kunne jeg reklamere på det også, men at den biten tok vi senere. Etter 4 mnd ble det et forliksrett som førte til enighet. Etter kom sak 2.  Det gikk lang tid og fikk etter ett år vite det ble rettsak på grunn av uopplyst sak 2. Dere advokater, ville det ikke være rett og rimelig å ta alle feil samtidig??? Selv om det ville gått litt mer tid med skadetaksting og sånt?  Nå har det gått ekstremt mye tid. Jeg har lurt på om det kan være grunner for å holde meg i systemet en stund, på grunn av noen saker. Jeg føler meg fanget i firmaet og i situasjonen. Har fått "trussel" et par ganger om et utenstående beløp som jeg "kanskje " må betale, selv om det meste skulle dekkes av 2 forsikringsselskape, .virker som om det er et "dersom". 

Jeg er konflikstsky men på andre siden kan lett bli fly forbanna og  skremme folk , så er livredd å trå feil. Er det noen jeg kan snakke med om dette for å hjelpe meg til å vite hva jeg skal gjøre? Har ingen å snakke med. Er det en slags advokat rådgiver? Føler ikke jeg stoler helt på dette firmaet. Please help me.

Endret av xrays
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...