Jump to content
Gamer.no turneringsrobot

Turnering: Tippecupen

Recommended Posts

14 minutes ago, strandski1 said:

dårlig opplegg. 2 turnering på rad de ikke får til å arrangere skikkelig.

Hei, jeg har sett det skjermbildet du lasta opp som skal vise at dere var sjekket inn, og jeg skjønner egentlig ikke hvor i skjermbildet dette vises. 69 andre lag klarte å sjekke inn i dag, og turneringen starta klokken 18:00 som planlagt.

Edited by TST

Hei, fikk mail om at vi må legge til demoer, men ifølge deres egne regler trengs ikke dette.

Mail: "Hvis ikke alle demoene er på plass innen kl. 19:42 søndag risikerer dere å miste poengene fra kampen."

Regner med dette er bare auto mail ettersom det står i reglene: "Hver enkelt spiller skal ta opp og lagre POV-demo fra hver kamp i tilfelle det oppstår konflikter, det er ikke nødvendig å laste opp etter hver kamp."

• Like 1

Brackets blir satt opp i morgen tidlig. Alle kvalifiserte lag vil bli lagt til og få beskjed på mail.

på alle sine mail eller kaptein sin? det blir i bracekt i denne turneringen eller blir det ny som vi blir inviter til? - for eks: møter 1 plass fra gruppe 1,plass nummer 2 i gruppe 2 eller?

Hver gruppevinner møter en toer fra en annen gruppe. De som var i samme gruppe er plassert i hver sin halvdel av bracket og vil ikke kunne møte hverandre igjen før i finalen.

Hei! Jeg tolker reglene slik at man kan registrere nye spillere å bruke disse i sluttspillet? Så lenge dem blir registrert før 18:00. Ble fort litt mannefall på en fredags kveld!

"Alle betalinger gjøres til lageier."

Ser dere har fjerna regelen om at man måtte ha ett lag som var med i telialigaen, vi kjøpte et lag fra en artikar men fikk ikke bytta eier - boieatost har ikke noe med laget (kongens menn) å gjøre og pengene skal overføres til meg :)

har screenshots av samtale med boi om dere vil ha det for confirmation, bare en admin add mæ på steam så kan æ sende de :)

On 5/16/2020 at 12:23 PM, dr3am said:

"Alle betalinger gjøres til lageier."

Ser dere har fjerna regelen om at man måtte ha ett lag som var med i telialigaen, vi kjøpte et lag fra en artikar men fikk ikke bytta eier - boieatost har ikke noe med laget (kongens menn) å gjøre og pengene skal overføres til meg :)

har screenshots av samtale med boi om dere vil ha det for confirmation, bare en admin add mæ på steam så kan æ sende de :)

Send en mail om dette til e-sport@gamer.no, så tar vi det derfra.