Gå til innhold

Mottok refusjon som er lavere enn hva jeg betalte på grunn av endring i valutakursen


Anbefalte innlegg

Jeg betalte for en vare fra en nettbutikk i Tyskland som jeg ble informert etterpå om at ikke var tilgjengelig, så jeg kansellerte bestilling og ba om refusjon, men jeg mottok 1.071,14 mindre enn det jeg betalte. Jeg fikk en kvittering fra PayPal som viser at jeg mottok akkurat det samme som jeg betalte i euro, så jeg har mottatt et lavere beløp på grunn av endring i valutakursen.

Er pengene tapt eller har jeg rettigheter her for å motta det samme beløpet i norske kroner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tacanacy skrev (1 time siden):

Jeg betalte for en vare fra en nettbutikk i Tyskland som jeg ble informert etterpå om at ikke var tilgjengelig, så jeg kansellerte bestilling og ba om refusjon, men jeg mottok 1.071,14 mindre enn det jeg betalte. Jeg fikk en kvittering fra PayPal som viser at jeg mottok akkurat det samme som jeg betalte i euro, så jeg har mottatt et lavere beløp på grunn av endring i valutakursen.

Er pengene tapt eller har jeg rettigheter her for å motta det samme beløpet i norske kroner?

Hvis du har betalt i euro får du refusjon i euro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...