Gå til innhold

Støydempende headset til bruk ved studier


Anbefalte innlegg

I hus med kone og 3 unger så trenger jeg støydempende hodetelefoner for å holde unna støy når jeg leser til eksamen, gjør oppgaver osv. Har sett litt på Sony WH-1000XM3, men blir litt skremt når jeg leser at de ikke kan brukes ute når det er kaldt, kan ikke brukes med hette på da touch knappene løper løpsk osv.

Er dette noe som er ordnet i nyere utgaver eller er dette fortsatt et problem?

Er det eventuelt noen andre gode alternativer? 

Krav:

God støydemping, MÅ holde ute lyd fra unger som roper, krangler osv. Må også klare å holde unna støy fra tog/buss/fly når jeg er på reise.

Behagelig å ha på over tid uten svette ører eller bøyle som gnager

Bra lydkvalitet

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig fornøyd med mine WH-1000XM3-er, nå bruker jeg mine lite ute da jeg foretrekker WF-1000XM3 fordi da får jeg akkurat nok lyd inn for å ikke bli påkjørt.

Jeg vurderte Sennheiser sine Momentum da jeg kjøpte WH-1000XM3, så kan jo være verdt å se på. Ellers så er jo Boose sine også et mye kjøpt alternativ.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en del bose opp igjennom. Qc15,25 og 35. Når jeg kjøpte 35 kom jeg over sony sine også(som du nevner), leverte da tilbake qc35 da de var langt bedre. Fikk dog de nye 700 på jobben for en stund tilbake, og da er bose tilbake i ledelsen igjen spør du meg. Fordel at en kan være tilkoblet til flere enheter, de er mer robuste, bedre "smarte" funksjoner, bedre lyd/demping osv.

 

Men jogging og slikt, da bruker jeg annet. Tror ikke noen passer særlig godt til dette.

 

Ligger qc25, 1000mx3 og 700 serien på pulten nå. Bruker 700 så lenge det er strøm på de, qc25 er alltid tilkoblet aux så de går til nøds skulle jeg gå tom:)

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (10 timer siden):

Jeg har hatt en del bose opp igjennom. Qc15,25 og 35. Når jeg kjøpte 35 kom jeg over sony sine også(som du nevner), leverte da tilbake qc35 da de var langt bedre. Fikk dog de nye 700 på jobben for en stund tilbake, og da er bose tilbake i ledelsen igjen spør du meg. Fordel at en kan være tilkoblet til flere enheter, de er mer robuste, bedre "smarte" funksjoner, bedre lyd/demping osv.

 

Men jogging og slikt, da bruker jeg annet. Tror ikke noen passer særlig godt til dette.

 

Ligger qc25, 1000mx3 og 700 serien på pulten nå. Bruker 700 så lenge det er strøm på de, qc25 er alltid tilkoblet aux så de går til nøds skulle jeg gå tom:)

Hvordan er 700 i bruk? Lest en del klager som går på at de er ukomfortabel i bruk med blant annet for stram bøyle

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (3 timer siden):

Hvordan er 700 i bruk? Lest en del klager som går på at de er ukomfortabel i bruk med blant annet for stram bøyle

Synes de sitter veldig bra, putene er fortsatt harde men dette går seg somregel til. Kjennes ikke mer stramt ut enn de andre jeg har når jeg tester alle på likt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...