Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Støtdemper-deler?


Adrax

Anbefalte innlegg

Har en Honda CRV 2008 mod 2.2 i-CDTi

Skal kjøpe inn fire støtdempere fra Eurodel og få skiftet ut alle de originale støtdemperne mine hos et verksted siden èn bak er helt ødelagt og èn fremme lekker olje. I tillegg er støvmansjettene på begge demperne fremme revnet.

Forhørte meg med et annet verksted som selv skulle kjøpe inn alle delene, og deriblant skulle de ha 1000 kr for 1 stk støvmansjett på bilen min... Koster 262 kr for en ettermarked støvmansjett på Eurodel. En støvmansjett er ikke noe jeg vil betale blodpris for, så skal selv kjøpe inn alle delene som trengs.

 

Har valgt å gå for KYB dempere.

Men hvilke slitedeler i støtdemperen bør jeg kjøpe i tillegg til selve støtdemperne og støvmansjettene fremme? Er det ikke gummipakninger, muttere og bolter som kanskje er gammel og rustet?

Link til støtdemperdeler: https://www.eurodel.no/fjaering-og-demping/honda-cr-v-iii-re-2-2-i-ctdi-4wd-103kw-45280-cid

 

Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan verkstedene virkelig fraskrive seg ansvar sånn uten videre? Greit at de ikke garanterer for delene men de burde jo fremdeles gå god for arbeidet. Hvis alt ramler sammen etter to uker og det viser seg at det var fordi delene var for dårlige så har jo verkstedet fremdeles sitt på det tørre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...