Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noe erfaring med clutch kit fra sachs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, joka said:

Sachs er kvalitet... MEN det står sachs kvalitet eller lignende... og et merke med "matching quality"

JEG tror bildeler.no misbruker logoen til Sachs. og at clutchen IKKE er Sachs. (jeg er født naturlig mistenksom) :)

Virker som om merket er Sachs, tror det under bare er måten de annonserer produktene på. Hvis du går tilbake et hakk så står det sånn her, må jo nesten være Sachs når det står sånn her eller så er det vel svindel ?image.thumb.png.a97232d963acad3d11d08cdab3ab5bb1.png

Lenke til kommentar
8 minutes ago, bas said:

SACHS er kvalitet, men måten de annonserer på kan jammen få deg til å tvile på om det faktisk er SACHS du får eller "tilsvarende kvalitet".

Oppdaterer tråden når jeg får produktet for å oppklare om det faktisk er SACHS, men virker som det i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
4 hours ago, freddy85 said:

Ræva kvalitet iforhold til det som satt på den bilen fra fabrikk, men sikkert greit nok.

Kan du fortelle litt mer om hvorfor du mener den er dårlig i forhold til hva den får fra fabrikk? ?

Endret av eivindl
Lenke til kommentar
freddy85 skrev (4 timer siden):

Ræva kvalitet iforhold til det som satt på den bilen fra fabrikk, men sikkert greit nok.

Synd at den som satt der må byttes da?

EDIT: Til TS. Ville gått så mye rundt grøten her, clutchen du kikker på er mest sannsynlig av en svært god kvalitet, du skal være greit uheldig om du kjøper katta i sekken her :) Lykke til med byttet! :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Habla Møberg said:

Njo, men NK tror jeg er bra greier. Er vel SBS som står bak, og de er gode på friksjonsbelegg som bremseklosser.

Kjedelig at du ikke fikk Sachs, litt dumt å ikke får det du bestiller.

Lurer jo på om det de driver med er lovlig i den forstand at det ikke står noe som helst om NK i annonsen men jeg får fra NK.

Lenke til kommentar

De veit nok veldig godt hva de driver med. Ikke sikkert NK står noe særlig tilbake i kvalitet, men det er nok ikke like anerkjent for almuen som SACHS, så annonseringen vil jeg si er villedende, men der er vel her de dekker seg bak "tilsvarende kvalitet"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...