Gå til innhold

Star Wars Battlefront 2 har fått sin siste innholdsoppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avean skrev (1 time siden):

Håper virkelig Dice ser på hva som er populært i dag. Drar ideer fra Escape from Tarkov og får det til å fungere i en stor setting med taktisk gameplay. Ikke cluster skyting som det har vært til nå.

Tviler på dette.

Tror ikke Battlefield spillerne flest har lyst på denne typen spill.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Dette betyr at vi beveger oss bort fra regelmessige innholdsoppdateringer." Det får det jo nesten til å høres ut som om de fortsatt er åpne for "uregelmessige innholdsoppdateringer". Men det er vel kanskje ikke det de mener..

Har bare spilt dette i et par måneder, etter at jeg oppdaget at det var tilgjengelig gjennom basic access på Origin, som bare er 33 kr i måneden. (Da var det ikke akkurat skummelt å ihvertfall prøve det ut.) Ble sittende mye med offline tingene og særlig coop, for å lære meg spillet og få levla opp klasser og våpen. Det er fortsatt hele gamemodes jeg ikke har testa en gang, så håper ikke spillet "dør" med det første. Men det tror jeg egentlig ikke det kommer til å gjøre, dette har nok en viss spillerbase til neste Star Wars multiplayer-spill dukker opp.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...