Gå til innhold

– Det neste Horizon Zero Dawn-spillet blir gigantisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer garantert til å bli knallbra, som det første spillet, jeg bare håper de tar tak i de få problematiske tingene som trakk det ned til "bare" en 8 av 10 hos meg. Mangel på areal å boltre seg i var definitivt ikke en av dem!

Veldig spent og gira på den oppfølgeren her!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg ble redd av den åpne åpne verdenen srørrelse i 1n og jeg skjønte ikke kampsystemet godt nok sånn at jeg endte med å spille på historie modus som gjorde spillets gameplay ganske kjedelig, kommer uansett til og spille dette spillet en gang og da skal jeg forstå hvordan det spilles.

Lenke til kommentar

Forstår meg virkelig ikke på hva dere synes er nyhetsverdig innimellom. At Horizon 2 blir gigantisk er nærmest noe negativt spør du meg, og i alle fall ikke overraskende, men om det får coop er det helt fantastisk. Det er omtrent aldri at man får coop i slike typer spill, til tross for at det er ekstremt ettertraktet.

Lenke til kommentar
Thalboo skrev (8 timer siden):

Med forbehold at jeg egentlig har alkolås ikveld..

Det må bli slutt på disse exclusives til vissvass, å til vassviss.

Selskapene burde sett nå, med sine små eksperimenter, at det lønner seg å gi ut shit over hele linja først som sist!

Ueinig.. Eit part exclusives er bare sunt for konsollen sin del.. Nintendo har sine, Zelda og Mario,  og har aldri sett på det som nåke negativt. Er nok mange som har kjøpt Nintendo pga Zelda og Mario, og sikkert eindel som velger Playstation pga God of War og spel som Horizon Zero Dawn.. Ikkje bare er dette som oftest spel i øverste sjiktet, men det gjer også konsollen ein indentitet som forankrer eksistensen i år framover.. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

9 av 10 synes jeg var litt strengt, håper det skulle vært en desimal dersom gamer.no hadde desimaler.

definitiv topp 2 tittel sammen last of us remastered på ps4. Begge de titlene har det til felles at man kommer tett på og stort sett sympatiserer med hovedpersonene. Mens last of us har bedre historie har horizon bedre spillmekanikk.

veldig vanskelig å si om større er verre eller bedre. Flere jaktmarker og flere faksjoner er jo ikke dumt kanskje, men mer generiske karakter trenger vi ikke.

Lenke til kommentar
maanemann skrev (33 minutter siden):

Begge de titlene har det til felles at man kommer tett på og stort sett sympatiserer med hovedpersonene. Mens last of us har bedre historie har horizon bedre spillmekanikk.

Ville satt god of war som en mellomting mellom de to spillene.

Har en historie nesten på høyde med last of us, og gameplay nesten på høyde med horizon.

Lenke til kommentar
JonasDam skrev (På 29.4.2020 den 8.16):

Hør etter Gamer.no, vennligst begrens alt av nyheter til ting som interesserer Gringorilla her

Var ikke det som var poenget mitt, men pent forsøk på hersketeknikk. Poenget var at det er ingen nyhet at oppfølgeren til et open-world spill blir større. Det skjer bokstavelig talt HVER gang. Det som derimot ER en nyhet er at det ryktes om coop, noe som bokstavelig talt ALDRI har skjedd i et open-world spill. Og ja, bokstavelig talt er ment bokstavelig talt, med mindre du kommer på noen motsatte eksempler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (1 time siden):

Poenget var at det er ingen nyhet at oppfølgeren til et open-world spill blir større. Det skjer bokstavelig talt HVER gang.

Annet enn elder Scrolls serien, GTA, og andre...

 

(Spill som også bokstavelig talt har hatt multiplayer coop)

Endret av Iki
Lenke til kommentar
dølledøck skrev (14 minutter siden):

hvis det er enda et kjerring styrt horizon spill fra gg, da dropper jeg det lett. gi meg et nytt killzone for pokker.

Fint at du viser at modenheten din er et par hakk under din dårlige rettskriving. For min del regner jeg Horizon som en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt, og gleder meg stort til en oppfølger. Men synes egentlig originalen var mer enn stor nok. Jeg brukte godt over 100 timer på første gjennomspilling...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
On 5/1/2020 at 1:22 PM, theNiceOne said:

Fint at du viser at modenheten din er et par hakk under din dårlige rettskriving. For min del regner jeg Horizon som en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt, og gleder meg stort til en oppfølger. Men synes egentlig originalen var mer enn stor nok. Jeg brukte godt over 100 timer på første gjennomspilling...

skrevet some en ekte tøffelhelt med begge tøfflene på vesntre foten. gå å hent meg en øl ma'am.

Endret av dølledøck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...