Jump to content
Sign in to follow this  
AfterGlow

Naughty Dog svarer på den store The Last of Us 2-lekkasjen

Recommended Posts

Annonse
bubba477 skrev (12 minutter siden):

Jeg er sønderknust over hvor elendig det de har prestert her er.

Noen grunn til at du føler du må trolle i artiklene om dette spillet?

• Like 5

Spillet har ikke blitt sluppet, og er knapt testet av mer enn en håndfull som ikke til daglig jobber på det.

Å da bombastisk fastslå at det "ikke leverer" basert på lekkasjer fra en uferdig utviklingsversjon blir ganske så trollete.

• Like 8

Mriceluver skrev (14 minutter siden):

Å si sin mening er ikke å trolle. Bare fordi han sier at han er skuffet over et spill som ikke leverer, er han ikke en troll.

Å si en mening om noe man ikke har prøvd, gjentatte ganger, uten grunnlag er bare tull.

• Like 3

Selv om jeg kan finne videoene kommer jeg aldri til å se dem, da vil jeg jo bare ødelegge for meg selv. Hvorfor noen som har tenkt å spille dette spillet gidder å se dem skjønner jeg ikke.

• Like 1

Bubba, du kan ta deg en bolle!

Vurderer du spillet utifra elendige videoklipp fra en tidlig utviklerutgave så må du være meget tett i pappen dessverre.

Jeg kan nok ganske bastant si at dette vil bli et meget bra spill!

Gå tilbake til strutsefeltet ditt igjen å stikk hode i sanden hvor det hører hjemme.

Edited by KriZZ
  • Like 4

Mriceluver skrev (1 time siden):

Å si sin mening er ikke å trolle. Bare fordi han sier at han er skuffet over et spill som ikke leverer, er han ikke en troll.

Å poste en kommentar bare for å si at et spill suger, i en tråd som handler om noe helt annet enn kvaliteten på spillet, er i det minste dårlig forumetikette. 

Jeg tror ikke egentlig at dette vil påvirke spillet. Spill blir jo "spoilet" det øyeblikket de kommer ut, uten at det påvirker fremtidige salg i stor grad. De som bare vil vite hvordan det går vil sjekke ut spoilerne ja, men det er de samme personene som uansett ville sett lets play og oppsummeringer av historia noen dager etter launch.

Edited by Vegard#
typo
  • Like 4

Jeg kan ganske bastant si at du kommer til å bli skuffet da det skal mer enn grafikkoppdatering til å redde den søppelen, men lykke til likevel.

• Like 1

Takk gud for dette. Penger spart. Var skeptisk til å begynne med, og hadde nok ikkje kjøpt det før reviews uansett. Så hadde nok blitt penger spart uansett, men greit å kunne planlegge for noe annet litt tidligere :)

Edited by Noiz
  • Like 2

Forhåndsbetalte for CE-utgaven i september, men avbestilte når spillet ble utsatt på ubestemt tid, det var kanskje like greit ?

• Like 3

0laf skrev (36 minutter siden):

Forhåndsbetalte for CE-utgaven i september, men avbestilte når spillet ble utsatt på ubestemt tid, det var kanskje like greit ?

Nei. Det er ingen grunn til å være skeptisk til dette spillet.