Gå til innhold

Naughty Dog svarer på den store The Last of Us 2-lekkasjen


Anbefalte innlegg

Iki skrev (28 minutter siden):

Nei. Det er ingen grunn til å være skeptisk til dette spillet.


Ble mest avbestilt fordi de utsatte det på ubestemt tid, gidder ikke vente evig, men spillet blir sikkert bra, når det en gang kommer, nå har de jo satt en dato i juni, for se om det blir aktuelt da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noiz skrev (9 timer siden):

Eg gleder meg allerede til å se reaksjonene til fans spille dette på youtube/twitch. Kan bli et av di mest underholdende spillene i 2020, men ikkje som spiller :D

Eventuelt så er de fleste litt mer modne, og vil ikke reagere på samme måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
28 minutes ago, Kentucky said:

Må vel bare si meg veldig uenig i eksemplene (og konklusjonen) som blir gitt her.  Ingen ser på Der Untergang og tenker "lurer på om Hitler vinner denne gangen", det er ikke poenget med filmen. Men mange filmer og spill er lagt opp til at du ikke vet hva som skjer første gangen.
Hvis Fight Club hadde startet med at ...

Spoiler

...det blir avslørt at Edward Norton sin karakter har store mentale problemer, og hallusinerer Tyler Durden, hans makker og mentor i terrorisme, at de er samme person...

...så ville du ikke kunne nyte filmen på samme måte første gangen. Når man ser den igjen så kan man sette seg tilbake og få med seg detaljer, hvordan plottet gir mening når man kjenner twisten, og nyte hvordan det hele henger sammen. Kun da kan man virkelig fått opplevd slike filmer til deres potensiale. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Iki said:

Kun barnslige streamere vil mene historien er dårlig.

Mer modne folk har ikke så mye imot det som nå klages over.

Haha, dette er kremen av fanboyism. Du er superpositiv til et produkt før du i det hele tatt har brukt det, til tross for bevisene imot.
Gode produkter blir ødelagt stadig vekk. At det har vært bra før betyr ikke at oppfølgeren vil være bra. Bare se på Game of Thrones som klarte seg  bra i mange år før de knakk sammen i de to-tre siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Historien er helt latterlig elendig. Til og med mange av de mest forskrudde og hardcore PSfanboysene som blant annet den kjente MBG er jo nesten på gråten og har mistet all hype for 2eren fordi det som har lekket ser ut til å være så forferdelig dårlig, og vanligvis ville disse folka gått inn i total fornektelse å ropt "GOTY!" samme faen bare fordi det er en Sony/ND-tittel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kentucky skrev (På 29.4.2020 den 10.21):

Interessant artikkel. Jeg er heller ikke overbevist om at man kan generalisere dette funnet. F.eks. tror jeg det er stor forskjell på å få spoilet noe du er investert i, som f.eks. ei bok, en tv-serie eller en film, sammenlignet med å få spoilet en historie du hører på fordi den er en del av et eksperiment. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...