Gå til innhold

Massiv The Last of Us 2-lekkasje røper spillets historie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe at dette fører til ei rask lansering av spelet. Sjølv om det kanskje er praktiske problem med å trykke og sende ut fysiske kopiar så må vell forholda ligge til rette for elektronisk lansering?
Vil tru at koronatida når mange uansett held seg innandørs burde være ei god tid å lansere spelet på, seinare mot sommaren når mange av koronatiltaka også blir letta på så er det nok langt færre som prioriterer å sitte inne for spele.
Så enten bør spelet lanserast no ganske så kjapt, eller så må ein nok vente til hausten.
Jo lenger dei ventar jo meir av historia og filmsekvensane blir nok lekt ut, kanskje til og med heile spelet.

Om tLoU2 blir som førgjengaren så er det nok historia dei fleste kjøper spelet for, ikkje gameplayet. Så her er faren stor for økonomisk tap ved at mange ikkje ser poenget i å kjøpe spelet om dei alt har sett historia.

Lenke til kommentar
5 hours ago, The Avatar said:

Får håpe at dette fører til ei rask lansering av spelet. Sjølv om det kanskje er praktiske problem med å trykke og sende ut fysiske kopiar så må vell forholda ligge til rette for elektronisk lansering?
Vil tru at koronatida når mange uansett held seg innandørs burde være ei god tid å lansere spelet på, seinare mot sommaren når mange av koronatiltaka også blir letta på så er det nok langt færre som prioriterer å sitte inne for spele.
Så enten bør spelet lanserast no ganske så kjapt, eller så må ein nok vente til hausten.
Jo lenger dei ventar jo meir av historia og filmsekvensane blir nok lekt ut, kanskje til og med heile spelet.

Om tLoU2 blir som førgjengaren så er det nok historia dei fleste kjøper spelet for, ikkje gameplayet. Så her er faren stor for økonomisk tap ved at mange ikkje ser poenget i å kjøpe spelet om dei alt har sett historia.

Det er vel fortsatt over 50% av eksemplarene som blir solgt fysisk. Det er fortsatt mange med tregt nett og harddisken på konsollene fylles opp fort. Hadde ikke PC spill begynt å bare levere èn DVD plate som inneholdt 10% av spillet hvor resten må lastes ned hadde jeg fortsatt kjøpt fysisk pga tregt nett. Elkjøp hadde jo også ofte PC spill nesten 100kr billigere enn på Steam. Jeg hørte fra en kamerat som jobbet på Elkjøp at de ville ha PC spillere inn i butikk fordi de ofte forlot butikken med mer enn bare spillet, men vet ikke om det stemmer. 

Lenke til kommentar

Det har vært på høy tid i mange år at youtube innfører en "rapporter video for røping"-funksjon, er så møkk lei av å få "denne personen dør"-thumbnail/tittel rett i trynet bare når jeg åpner siden. Ikke at det skjer så ofte for denne karen, men sjelden er likevel en gang for mye. For ordens skyld, det kan gjerne være videoklipp som røper viktige deler, men selve tittelen på videoen og thumbnailen MÅ være røpefri, og MÅ ha en røpeadvarsel.

Lenke til kommentar

Har ikkje fått andre spoilere enn det som er nemnt i denne tråden.

For min del har interessen blitt langt lavare. Eg kjøpte i utgangspunktet PS4 for å spele Red Dead Redemption 2 og vell vitande om at the last of us 2 også etterkvart ville kome til PS4.
Basert på påstandane om at historien har blitt mykje dårlegare i denne oppfølgaren så kjem eg nok til å lese anmeldelsar og eventuelt sjå på nokre let's play videoar før eg endeleg bestemmer meg for om eg skal kjøpe spelet eller om eg skal seie meg fornøgd med den historia eg har fått presentert gjennom the last of us 1 og the last of us: left behind som var ein DLC prequel.

For min del er ikkje SJW tematikk automatisk øydeleggande, det er heilt avgjerande korleis historia blir fortalt. Dessverre er det ein lei tendens for at i iveren for å ta opp temaer som skaparen er opptatt av så går det utover historia. Typisk døme er Captain Marvel filmen der det blei så stor fokus på den sterke kvinnelige superhelten at ein gløymde at ein superhelt må ha svakheiter eller må møte motstand for at det skal bli ei spennande historie.
Naughty dog har vært flinke med historiefortelling tidlegare, så eg har fortsatt eit håp om at det kan bli eit bra spel likevel.

 

Og dersom The Last of Us 2 skuffer så kanskje eg skal heller skal håpe på at den komande HBO serien satt i same univers blir bra.

Lenke til kommentar

Nå er ikke TLOU en superhelthistorie, men et etablert gritty og realistisk skrekkunivers hvor karakterene, og spesielt Ellie har både svakheter og motstand. Hvor OP hun blir mot skurkene er vel stort sett opp til spillerne selv, og det er nok forskjellige vanskelighetsgrader. Nå har jeg ikke sett Captain Marvel, vel å merke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...