Gå til innhold

Søke om førerrett etter tap pga prikker


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg mistet lappen for ca. 2 måneder siden pga for mange prikker. Mistet den i 6 måneder, men er egt avhenging av sertifikat, da jeg jobber på bilverksted i en annen by enn den jeg bor i, og jobber skift, så går ikke busser og slikt når jeg er ferdig på jobb. Lurer da på om noen her har søkt om å få førerkort tilbake, og hvordan dette er gjort.

På forhånd, takk for svar

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mista sertifikat på grunn av prikkar er nok den vanskelegaste forma for førarkortbeslag å få innvilga unntak frå. For det fyrste er prikkbelastninga standarisert, så når du mister førarretten så er det liten grad av subjektiv vurdering. For det andre så vil du med prikkbelastning få muligheit til å endre køyrestil før du får 8 prikkar, så det er ikkje som at du var "uheldig" ein gong. 

Det er ingen formkrav til ein søknad, så skriv søknaden som eit brev. Sterkaste argumentasjonen er dersom du kan vise til at førarkortbeslaget får større negativ betydning enn det som var påregneleg. At du treng førarkortet til jobb er nok ein typisk "det skulle du ha tenkt på før" situasjon, men at du vil miste jobben fordi du ikkje har eit kollektivttilbod kan være eit argument for at du blir straffa hardare enn det som var meininga. Andre argument er dersom du kan vise til at ditt førarkortbeslag råkar uskyldig tredjepart, der kan f.eks. være at arbeidsgiver og kolleger får ekstraarbeid med å tilpasse seg at du ikkje kan køyre. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...