Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det mest sexy på en kvinnekropp?


Gjest db5b1...3a3

Anbefalte innlegg

Gjest db5b1...3a3

Selv har jeg alltid syntes at hoftepartiet på en kvinne er sexy.  Men det må sitte på en kvinne med sjarm og humor. 

Hva sier dere*

Anonymous poster hash: db5b1...3a3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest db5b1...3a3
Gjest da4e4...f28 skrev (23 timer siden):

Jeg synes faktisk at hendene hennes er noe av det mest sexy på en kvinne.

Anonymous poster hash: da4e4...f28

Enig i at det kan være veldig sexy. Med myke bevegelser og ømhet. 

Anonymous poster hash: db5b1...3a3

Lenke til kommentar
Gjest 41cf2...9c2
Psykake skrev (På 28.4.2020 den 23.33):

Klisjé, men jeg må si hjernen. Er det tomt inni hodet er det ikke noe av det fysiske som blir sexy. 

Det strider jo hardt imot faktumet at dere menn er visuelle og tenner på det dere ser? Men du er sikkert en kvinne? :)

Anonymous poster hash: 41cf2...9c2

Lenke til kommentar
Gjest 41cf2...9c2 skrev (2 timer siden):

Det strider jo hardt imot faktumet at dere menn er visuelle og tenner på det dere ser? Men du er sikkert en kvinne? :)

Anonymous poster hash: 41cf2...9c2

Jeg kan definitivt tenne på det visuelle, men det avhenger av at kvinnen har en. fungerende hjerne. 

Hvis jeg synes kvinnen ikke har en fungerende hjerne, spiller det ingen rolle hvor sexy rumpe eller fine bryster det er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Psykake skrev (På 2.5.2020 den 23.10):

Jeg kan definitivt tenne på det visuelle, men det avhenger av at kvinnen har en. fungerende hjerne. 

Hvis jeg synes kvinnen ikke har en fungerende hjerne, spiller det ingen rolle hvor sexy rumpe eller fine bryster det er. 

Jeg er enig i dette, men jeg vil formulere meg slik at hjernen er enten forsterker eller forminsker effekten det visuelle gir.

Selv svarer jeg rumpe, øyne, høyde, hår i den rekkefølgen. Deretter kommer inntrykkene fra personen og enten gjør personen enda finere eller fullstendig uattraktiv. Jeg har møtt jenter som jeg nydelige, men etter sekunder med samtale er de ikke lenger fine og jeg har møtt jenter som er motsatt av mine preferanser men de blir dødsfine når jeg får inntrykk av deres personlighet.

Mange av oss menn er ikke så hjernedøde/følelsesløse som de fleste jenter later til å tro :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Proporsjoner, og former, samt ansiktet, og personlighet.

Hofte-midje er klart viktigste.

Mild til moderat pære, eller timeglass.

body-shape.gif

Dernest må lårene og rompa se ut som om de på noe tidspunkt har vært brukt til å løfte kroppen - og ikke bare sittet stille. Moderat til stor mengde muskler i lårene er viktig for inntrykket, om ikke det naturlige fettet plasserer seg helt rett.

Brystene er sexy, nesten uansett, men bare om hoftepartiet er rett.

Ansiktet bestemmer så om hun er sexy, eller butterface.

Så kommer personligheten inn. Maskuline og manipulative trekk er turnoff. Vold, direkte berøring når det ikke passer, bruk av fysisk makt, push and pull, hard to get... Umiddelbart usexy.

Feminine trekk er sexy. 'Uskyldig' berøring som eskalerer over tid, og varer lengre enn vennlig berøring. Øyekontakt og blikk som følger deg. Små smil.

Men viktigst av alt, rumpe og lår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 41cf2...9c2
Corp Por skrev (13 timer siden):

Jeg er enig i dette, men jeg vil formulere meg slik at hjernen er enten forsterker eller forminsker effekten det visuelle gir.

Selv svarer jeg rumpe, øyne, høyde, hår i den rekkefølgen. Deretter kommer inntrykkene fra personen og enten gjør personen enda finere eller fullstendig uattraktiv. Jeg har møtt jenter som jeg nydelige, men etter sekunder med samtale er de ikke lenger fine og jeg har møtt jenter som er motsatt av mine preferanser men de blir dødsfine når jeg får inntrykk av deres personlighet.

Mange av oss menn er ikke så hjernedøde/følelsesløse som de fleste jenter later til å tro :p

Er vell ikke så mye som skal til for at man har god personlighet da. ? Er jo bare å være søt, snill og grei og det er nå de aller fleste damer. Har sjeldent møtt fæle kvinnfolk for å si det sånn. 

Anonymous poster hash: 41cf2...9c2

Lenke til kommentar
Gjest 41cf2...9c2 skrev (8 minutter siden):

Er vell ikke så mye som skal til for at man har god personlighet da. ? Er jo bare å være søt, snill og grei og det er nå de aller fleste damer. Har sjeldent møtt fæle kvinnfolk for å si det sånn. 

Anonymous poster hash: 41cf2...9c2

Jeg har møtt mange ? og etter at jeg ble singel og installerte tinder har jeg sett utallige. Ei dame som står å pruter med ræva mot kamera i treningstøy og tights forteller meg milevis om personen og selv om dama i utgangspunktet er snerten og fin, så blir helhetsinntrykket et annet og dama swipes bort :) - det er vel ca det samme som når en mann bruker et bilde der han sitter i var overkropp i et førersete med solbriller på, en røyk i munnviken, caps på snei og tar bilde fra utsiden av bilen og inn mens han veiver et gangsign. Man tenker umiddelbart at dette er ikke den mest intelligente av skapninger :D

jeg har igrunn møtt langt flere fæle damer enn fæle menn :p

jeg tror det har noe med at vi menn ofte blir kalibrert i oppveksten i form av slag i trynet når vi går for langt - kvinner har i ofte ikke det samme hjelpemiddelet :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest db5b1...3a3
Gjest be3a1...c9f skrev (På 28.4.2020 den 23.24):

Busken ?

Anonymous poster hash: be3a1...c9f

Gjerne mørke hår da, eller?

Anonymous poster hash: db5b1...3a3

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest 7c622...2a3

Jeg er kvinne selv men syns midjepartiet på en kvinne er ganske sexy. Syns også synlige kragebein og litt brede skuldre på en slank kvinne er veldig vakkert. Og slanke håndledd og fine hender, er veldig fornøyd med egne håndledd og hender. :) Ellers er jo pupper konge, jeg har selv store pupper og syns de er gode å ta på og regner med andre damers pupper er like gode å ta på også! 

Anonymous poster hash: 7c622...2a3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 37270...abe

Synes det er fint når dama har litt stor rumpe og hofte, men samtidig slank om dere skjønner? Ikke fint om hun er lubben rundt magen. Så er det fint med store pupper, men de må være nokså faste. Liker ikke bredskuldra damer eller damer med mye muskler.

Anonymous poster hash: 37270...abe

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...