Gå til innhold

FEATURE: Desse spela er som «comfort food» for meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler at nye RE3 remake er en 7 av 10. Det er ikke ett like bra spill som fjorårets RE2 remake, men er likevel ett kanongøy spill å frese gjennom igjen og igjen. Har selv til nu 6 gjennomspillinger. Har en storebror som har over 200 timer i spillet og det uten å ha spilt resistance modusen.

Av spillene fra denne artikkelen så gledet jeg meg veldig til å spille Days Gone. Var dog litt skuffet da jeg fikk se annmeldelser, men også at spillet har ytelsesproblemer, særlig på originale PS4. Håper at spillet får en pc versjon i framtiden, eventuelt at det blir oppdatert for å kunne kjøre 60 bilder i sekundet på PS5. Klarer bare ikke å spille spill i 30fps lenger.

Lenke til kommentar

Fin artikkel og morsom lesing!

Flere spill her jeg aldri fikk prøvd, men husker The Saboteur fristet i sin tid.

For egen del tror jeg det er Conan Exiles som tar den plassen. Et 7/10-spill (på gamer) jeg ikke hadde noen forventninger til og fikk gratis på PS Store og der jeg tross en del store mangler i spillet opplevde en utforskningsglede jeg ikke kan komme på å ha hatt i lignende spill.

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje spelet eg spela pr dags dato etter å ha snipet det på salg på PS. Assassins Creed Origins.. Ser Gamer ga det ein karakter 6/10, men eg meiner det fortjener fint ein 7/10. Bedre verden enn Odyssey, men dessverre litt dårligere gameplay, combat system og historie.

Oddyssey for meg er eit 8/10 spel..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...