Gå til innhold

Er jeg registrert på sexdating sider?


Vanlig

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sjekker søppelposten min veldig sjeldent, men av og til venter jeg på Mail fra ukjente avsendere og må sjekke den. Har lagt merke til de siste fire fem årene at jeg får veldig mye spam fra erotiske nett dating sider!!!! Det har blitt mere og mere og jeg får nå mange ganger i mnd Mail fra diverse eskorte og prostituerte med bilder etc. Før var det såvidt jeg husker kun en side men det var veldig ubehagelig da norske lesbiske kvinner tok kontakt igjen. Og igjen. Er det noen som registrerer meg ondsinnet med vilje slike steder? Det er det jeg begynner å lure på? Eller er det bare tilfeldig siden Mail er knyttet til et firma jeg hadde og ligger lett tilgjengelig på nett?

syns det er veldig ubehagelig - særlig om noen bak min rygg registrerer meg slike nettsteder.

er jeg bare paranoid og alle får sånt i søppelposten. Sin? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dette er ganske normalt, jeg bruker en egen epost adresse da jeg registrere meg på utenlandske sider for å handle, strømmer inn 5-6 slike eposter om dagen i spam, ikke noe å bry seg om.

De lager ofte til eposten til å se veldig ekte ut, noen bedre enn andre, det er ofte en bot som har plukket opp eposten din om den har vært lett tilgjengelig å sender deg slik søppel.

Om de ber deg trykke på linker for å melde deg av så ikke gjør det, er bare lureri, da blir du aldri kvitt dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...