Gå til innhold

ny aktør med FRI Data?


Anbefalte innlegg

Hei,

På Telesveipen av Insidetelecom.no fra i går står "Lanserer fri mobildata", men til å lese detaljer må man ha abonnement. Interessant hvem kommet med dette tilbudet. Kan noen med tilgang sjekke dette? Tok kjapt runde gjennom mest kjente operatører og ikke funnet med en gang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
P_R skrev (15 minutter siden):

Hei,

På Telesveipen av Insidetelecom.no fra i går står "Lanserer fri mobildata", men til å lese detaljer må man ha abonnement. Interessant hvem kommet med dette tilbudet. Kan noen med tilgang sjekke dette? Tok kjapt runde gjennom mest kjente operatører og ikke funnet med en gang...

Du må nok lete en stund før du finner frem til riktig operatør ja. :)

Sitat

Kampen om kundene tilspisser seg i Spania der Telefónica España (Movistar) nå har lansert ubegrenset bruk av mobildata for fastboende

https://www.telecompaper.com/news/movistar-spain-launches-first-unlimited-data-plan-for-residential-clients--1335260

Lenke til kommentar

Hm.. Jeg syns det går litt fremover, dog med museskritt at man får større kvoter. Jeg har nå 25 GB/mnd i kvote, men nå som jeg er hjemme i pappaperm og går mye tur med barna, og nettbrett i bilen ved lange turer, merker jeg at det minker på kvota. Faktisk har jeg endt opp med å bruke opp til 40 GB/mnd enkelte ganger. Hvor ble det av den tiden man kun hadde 1 lusen GB... ?

On topic: Godt å se at det endelig kommer operatører i Spania også med fri bruk. Det kan jo bli positivt om man ender opp der som innbygger en gang. 

Lenke til kommentar
aklla skrev (1 time siden):

Blir gøy å se tester på hvor mye som kan lastes ned med konstant nedlasting hele måneder, om noen faktisk tør gi fri data etter "suksessen" med chili..

Hehe. 

Ser for meg at speeden cappes, slik at det blir et slags tak. Men gjerne 100mbit+. 3 er jo litt lavt 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Kynxx said:

Hm.. Jeg syns det går litt fremover, dog med museskritt at man får større kvoter. Jeg har nå 25 GB/mnd i kvote, men nå som jeg er hjemme i pappaperm og går mye tur med barna, og nettbrett i bilen ved lange turer, merker jeg at det minker på kvota. Faktisk har jeg endt opp med å bruke opp til 40 GB/mnd enkelte ganger. Hvor ble det av den tiden man kun hadde 1 lusen GB... ?

On topic: Godt å se at det endelig kommer operatører i Spania også med fri bruk. Det kan jo bli positivt om man ender opp der som innbygger en gang. 

Vurdert Telia X med ekstra SIM i alle de andre enhetene?

Da kan du ha hovedSIM hos på alle andre i familien hos feks HappyBytes.

Lenke til kommentar
aklla skrev (1 time siden):

Blir gøy å se tester på hvor mye som kan lastes ned med konstant nedlasting hele måneder, om noen faktisk tør gi fri data etter "suksessen" med chili..

Men nå er jo 5g mere vanlig, de utlanske blosser i at norge har kapasitetproblemer, så det er norske levrandørene som taper.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...