Gå til innhold

Hodetelefoner til "gaming" (mic må være ok) eller hodetlf/øretelfon + mic?


Anbefalte innlegg

På tide med nytt headset/gaming headset. Vurderer å kjøpe øretelefoner for seg og en ekstra mic ala Blue Yeti.

 

Noen som har noen anbefalinger? Spiller csgo, valorant, pubg, etc. OK om det er OK bass og kan ellers brukes til musikk på pcen :)

 

Budsjett totalt maks 3000kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merko. skrev (2 timer siden):

Er vel dette jeg bruker.

Fornøyd med dette selv.

https://www.komplett.no/product/1119990/gaming/gaming-utstyr/gaming-headset/logitech-g935-traadloes-gaming-headset

vil si trådløst er et must :D 

 

Har hatt https://www.komplett.no/product/985568/gaming/gaming-utstyr/gaming-headset/steelseries-arctis-pro-headset-gamedac men dette bytter jeg nå ut. Veldig usikker på hva jeg skal velge.

 

Fristende med Bose QC 20 + bord mic(slippe headset etc). Men usikker på om en pris samlet på 3500-4000kr er verdt det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Slenger meg på denne med deg @comadore, jeg har hatt flere "gaming" headset - også trådløse i det siste og nå er jeg lei dårlig batteritid og tunge headset som kun kan brukes på gamingPC'en. 

Jeg har Bose QC35 II på jobb og de har ekstremt mye bedre lyd og batteritid sammenlignet med mitt Logitech G933 - som har vunnet flere tester. 

Min plan er nå å finne et bra og lett headset, helst trådløst eller trådløse propper som du ser på. De må kunne kobles til en stasjonær uten bluetooth, eller være mulig å kjøpe BT dongle/kort. 

Området jeg er mest blank på er egentlig mikrofon, jeg trenger en mikrofon - har noen erfaringer med mikrofoner man hekter på headsettet med magnet? Eller er bord mikrofon veien å gå? Behovet mitt er nok en del lavere enn ditt ser jeg, jeg trenger bare en mikrofon som fungerer til discord med venner - ikke profesjonell streaming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...