Gå til innhold

Truls a la Hellstrøm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jae-ols skrev (1 time siden):

Det er jeg fullstendig klar over, men han ser fryktelig dum ut da. Gjør seg dummere en han er og flust med tabber. 

Han tjener vel greit som klovn på Tv...

Det er visstnok populært også... Hellstrøm på tv-show er vel nesten litt som Sinnasnekker'n.... Trenger jo en klovn til å være sinna på også.

Showbiz

Lenke til kommentar

Liker ikke å snakke ned om andre da... men når man skal vise seg frem på tv, så tenker jeg at man liksom bør prøve å enten ha noe av kvalitet å komme med, eller overlate dét til andre. Med det sagt, så er jeg helt enig. Aldri sett noe dummere eller mer tåpelig. Men han har garantert fått beskjed om å spille på den måten (skuespill) for å pisse av Hellstrøm eller lignende ... men for meg blir det bare respektløst, tørt, flatt og tåpelig. Hellstrøm kan være morsom hvis man får noen som kan agére'n på riktig måte. Men det klarer de absolutt ikke. Jeg lo av én scene i én episode, da Truls "liksom" vælva den éne kjelen med sjømat på gølvet .. men ikke direkte fordi dét skjedde, men på grunn av den franske kokkens reaksjon ^^ Han banna på Fransk, noe som hørtes så sykt rart ut xD PUTAAN Eller noe sånt xD Så akkurat dét lo jeg godt av ^^ Og litt fordi det som lå i den kjelen mest sannsynlig var falsk mat, det så veldig falskt ut ^^

Det står bare i stil til min teori om medieverdenen generelt; De 80% av befolkningen som ser på sånn hjernedød tv, er nettopp målet deres - de lager tv på den måten, sånn at det skal være så kjedelig og flatt som mulig, sånn at folk blir svært lite kravstore, sånn at det minste humoristiske innslag liksom blir noe veldig morsomt. Da blir det også billig og lett å lage tv, samtidig som man tjener masse penger på reklame, og alle "tror" det de ser på er morsomt. Det er en manipulerende måte å virkelig senke terskelen på uten at noen skjønner det.

Det samme med disse standup-humor showene, hvor det sitter 10 000 mennesker i salen og ler av det som blir sagt på scenen. Jeg kan ikke huske én eneste gang jeg har synes noe av det var morsomt. De som sitter i salen må være stein, fulle eller gæærne på syre, eller alle på én gang.

Ja gitt, jeg må si meg enig. Det er lite på tv jeg synes er morsomt.

God humor for meg er noe i stil av Beavis and Butthead ^^ Noen episoder er morsommere enn andre, men det som er morsomt, er virkelig morsomt ^^

Kjetil og Kjartan show hadde en del morsomme scener, dog de gikk litt over streken noen ganger .. tulle med eldre og svake grupper. Men de lagde noe hysterisk morsomt.

Mye av det som gikk på tv da jeg var yngre, på starten av 90-tallet, var morsomt. Så som Brødrene Dal og det der ^^ Fy søren det var crazy greier ^^

Jaja, mye man skal finne ut i livet ^^

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar
frohmage skrev (53 minutter siden):

Der hvor Hellstrøm bommer på rødvin og hvitvin?

Der han bommer helt på rød og billig hvit ja.

Men andre vitenskapelige undersøkelser med sommelierer viser det samme.

Den heter morrots Color of odors og ligger fritt ute på PDF.

Er også en mat-test der eksperter ikke merket forskjell på kattemat og rådyr andepate.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...