Gå til innhold

Noen som har peiling på Share Factory? Prøver å redigere


BVB09

Anbefalte innlegg

Gud bedre ?

Jeg har tatt med et par introklipp som følger med, og så har jeg lagt til flere av mine egne klipp. 

Beveger meg frem til starten av det første "reelle" klippet, trykker firkant og split clip. Beveger meg fremover til det innholdet jeg har lyst til å ha med i videoen og trykker X. Får opp en boks med "split clip?" og velger confirm. Så trykker jeg firkant for å slette alt mellom starten av klippet og det punktet der jeg har innhold som jeg vil bruke. Confirm på "delete clip?". 

Så langt alt vel. Jeg har nå to introklipp og deretter starter videoen rett på det innholdet jeg vil ha med.

Men så til problemet. Jeg vil gjerne fjerne alt "daukjøttet" i resten av dette første klippet og starten av neste klipp, helt til jeg kommer til mer innhold som jeg vil ha med i videoen. 

Jeg beveger meg til det punktet der innholdet mitt i det første klippet slutter og trykker sirkel for at firkant skal bli verktøy igjen istedenfor søppelkasse. 

Trykker firkant og split clip i håp om at jeg kan gjøre nøyaktig det samme som da jeg fjernet første delen av første klippet. Beveger meg et godt stykke fremover, ut resten av det første klippet og et stykke inn i det neste, til der jeg har noe innhold som jeg vil bruke. Trykker X og confirm på "split clip?". Så trykker jeg firkant og confirm på "delete clip?" for å fjerne alt som kommer etter første sekvensen i første klippet og før andre sekvensen i andre klippet. 

Men når jeg beveger meg bakover for å sjekke hvordan dette gikk har jeg bare fått slettet første delen av andre klippet, ikke den siste biten av første klippet. Hvordan skal jeg få slettet siste delen av første klippet? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...