Gå til innhold

Crysis Remaster Bekreftet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si det pirret godt i buksa når jeg åpnet twitter tidligere i dag. Crysis er det desidert beste spillet i serien, og gleder meg til å så hva Crytek har i ermet. For jeg har en følelese på at vi kommer til å sikle når spillet startes. Selv driver jeg å spiller Crysis igjen, bare for å ha noe å kose seg med mens man venter.

Lenke til kommentar

Hvis noen ønsker en custom Delta vanskelighetsgrad til Crysis / Crysis Warhead, så har jeg lagd en. Ikke noe overdrevent, men jeg har endret .cfg-filen for Delta til å være mye vanskeligere og vil kreve mye mer planlegging (og mye mer quick save / quick load).

Send meg en PM hvis noen er interessert i en kopi av filen og detaljer hvis det ønskes.

P. S.
#not_biased
Den tok meg lang tid å lage og teste, så den kan anbefales. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sitat

Hvis noen ønsker en custom Delta vanskelighetsgrad til Crysis / Crysis Warhead, så har jeg lagd en. Ikke noe overdrevent, men jeg har endret .cfg-filen for Delta til å være mye vanskeligere og vil kreve mye mer planlegging (og mye mer quick save / quick load).

Sikkert spennende å teste Vet noen hva man gjør hvis man får:

For er veldig irrterende får ikke kontaktet steam eller ea games så litt surt.

Vil gjerne like å vite om noen har fått til:

https://steamcommunity.com/app/17300/discussions/0/864945401070748061/

crysis.png

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på Crysis 32 og 64 bit i praksis? Er det for å få DX10?

Min snarvei for Crysis er
E:\GAMES\Crysis\Bin64\Crysis.exe

...er ikke dette 64 bit? Hvis ikke, hvordan kan jeg sjekke at Crysis kjører i 64 bit modus? Hvis det gjelder DX10 som jeg leser flere steder, så har jeg alltid hatt det. Jeg spiller en no-Steam versjon (aka vanlig Windows installer) med patch 1.2.1.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (17 timer siden):

Hva er egentlig forskjellen på Crysis 32 og 64 bit i praksis? Er det for å få DX10?

Directx 10 har ikke noe å gjøre med dette, 64 bits er for å få mere støtte for ram, 32 bits støtter vel rundt 3.2 GB ram som må deles på operativsystem, spillet og andre oppgraver, det er faktisk ikke så mye da også skjermkortet kan ta biter av den kvoten. Sjekk: https://crymp.net/thread?id=162

lurer på om det var  Crysis.exe eller Crysis64.exe men er lenge siden jeg har brukt det.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
LMH1 skrev (3 timer siden):

Directx 10 har ikke noe å gjøre med dette, 64 bits er for å få mere støtte for ram, 32 bits støtter vel rundt 3.2 GB ram som må deles på operativsystem, spillet og andre oppgraver, det er faktisk ikke så mye da også skjermkortet kan ta biter av den kvoten. Sjekk: https://crymp.net/thread?id=162

lurer på om det var  Crysis.exe eller Crysis64.exe men er lenge siden jeg har brukt det.

Vil spillet egentlig ha nytte av mer enn 3.2 GB ram om det kjøres i 64-bit modus?, jeg fyrte opp Steam versjonen av Crysis i dag og det fungerer utmerket på min pc med Windows 10 64-bit. Oppløsningen er 3840x2160 og alle grafikkinnstillingene er satt til high, spillet kjører i kompatibilitetsmodus  for Windows Vista.

Lenke til kommentar

Nå er det mulig jeg er helt på bærtur, men er ikke 32-bit begrensningen låst til applikasjonen?

Med 64 bit OS og 16 GB RAM, er det ikke da applikasjonen som er låst til ~4 GB, mens OSet kan fritt benytte de resterende 12 GB RAM?

"Alle" idag sitter med 64 bit OS og minst 16 GB RAM, så jeg klarer ikke helt å se fordelen med 64 bit Crysis når det fungerer helt fint med 32 bit.

Og hvor mye RAM trenger egentlig Crysis? Og hvis det kan nyttegjøre seg mer med en 64 bit mod, hvordan vil det påvirke spillet?

Endret av PaladinNO
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
El burro skrev (13 minutter siden):

Vil spillet egentlig ha nytte av mer enn 3.2 GB ram om det kjøres i 64-bit modus?

Nå er jo spillet ganske gammel fra 2007 og det hadde kun 1,5 GB ram som krav for vista, så det er vel ikke så rart man ikke får brukt mye ram på det spillet selv i 64 bits modus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...