Gå til innhold

Mini computer Mocrofon.


kaopra

Anbefalte innlegg

Ingen Butikker her jeg bor er åpne i disse tider corona19 men har et spørsmål som er nytt for meg og treng lidt hjelp her.

Jeg har kjøpt en minidata på Nett grunn plassmangel  og var utrolig overraska den virker fint med Win10 PRO - Jeg bruker Skype ikke ofte men dog Høgtaler til dataen  er ok men jeg mangler Uttak for Microfon det finnes ikke  borte den - det var nytt for meg?

Hva gjør jeg da?      Må jo kunne plukke i en Microfon et sted er der noen som har et svar på dette for meg.?   Takk om noen kan hjelpe meg med dette - kanske dumt tenkt av meg er der et dobbel stikk jeg kan sette i Høyteleren så det virker jeg (tror det ikke) men Takk for hjelp.

Hilsen fra Kaopra.

 

.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sedberg Takk for ditt svar jeg bor ikke i Norge lengre - å kjøpe på Elkjøp - Norge krever at du har  Norsk telefon nr Norsk bosteds adresse det har ikke jeg så det er utelukket - jeg har brukt Minidata i flere år - kjempe Bra Nu også den kjøpt via Ebay

Trodde det var normalt meg tilkopling av mikrofom + Høytaler men nei det er den ikke  - minidata vil jeg ikke levere tilbake nå - jeg hadde håpet der fantes en addapter med til  USB port med en for Høytaler og en for mikrofon - det er lov og drømme men Takk fordi du svarte meg.

Bytex  Ja jeg har kjøpt et billig headset det vil si ikke med microfon men har en meget Bra løs mikrofon jeg setter i hullet - husker ikke her jeg sitter nå  men den ene er grønn og andre er rød da hadde det funket for meg  men nå har jeg bare et hull for Høytaler det andre finnes ikke (det er problemet mitt) hadde der vert en addapter jeg kunne settes i en USB port på data som leverte både den med det røde hull og det grønne hul da hadde løsningen vert ok (men det finnes alså ikke) beklager min tekniske forklaring men begge 2 har langt mer erfaring en jeg. håper Dere forstår.

Jeg vil Takke begge 2 og kanskje bare finne meg i at jeg ikke spurte om dette ved kjøp trodde det var normalt i dag. Alt skal der spares inn på på Ha en fin dag begge 2 og Takk.

Lenke til kommentar

Kaopra er tilbake jeg har løst problemet     Hama lydadapter (2 x RCA-innganger- 3.5mm jack)    Det finnes hos Elkjøp er på lager også.

Jeg må søke lidt på nett her fordi jeg bor her -  får ikke kjøpt hjemme  i Norge  jeg kan ikke kjøpe noen ting der og  bry Vennet å Familie nei ikke i dei corona tider

Norge driv med Netthandel også    men kun innenlands - Grunn for dette er Norsk telefon nummer + ar du står i Folkeregisteret 

(det siste er bare for orientering)     Til Dere som svarte meg god  helg.   Kaopra.

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...