Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Kjøpte en ny ferdig oppsatt pc av Komplett i Mars. (specs nederst)
Siste 2 mnd har den startet og tulle hvis man er ingame. Får sinnsyke FPS drops, og har prøvd alt fra update av bios til formatering. Tatt ut alle delene og "sprayet" de for støv samt addet mer RAM og byttet ram. 
men enten så funker det eller så funker det ikke tenker jeg. 
Men hva er det som skjer med maskinen? Alt har gått smertefritt helt til siste 2 mnd. Så pluttselig bare tull og tøys. 
Kjører jeg benchmark test så kan jeg få en notis på slutten at "Graphics card is not recognized"
Betyr dette at kortet er kaputt å må byttes eller?

Hovedkort:
ASUS TUF B360M-Plus Gaming, S-1151
Strømforsyning:
Cooler Master B500 V2 KOMPLETT Edition
Skjermkort:
ASUS GeForce GTX 1050 2GB Cerberus OC
Prosessor:
Intel i5 9400F
Ram:
HyperX Fury DDR4 2666MHz 8GB x 2
HyperX Fury DDR4 2666MHz 4GB x 2
Harddisk: 
Crucial BX500 120GB 2,5" SSD
Skjerm:

AOC C24G1
 

Help me please:  )

Endret av dk1ng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jarmo skrev (36 minutter siden):

Hva er dette for noe?

Ser ut som miksing av RAM-brikker. Skulle ikke være noe problem så lenge de forskjellige brikkene er plassert i annenhver plass.

@ OP:
Hva problemet angår, prøv å ta ut og sett inn igjen skjermkortet. Legg inn nyeste driver med "clean install".

Videre så er vel maskinen fortsatt under garanti, så jeg regner med Komplett kan ta saken?

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...