Gå til innhold

Hva har fått deg til å le mest i livet? (Morsomme historier)


Taurean

Anbefalte innlegg

Da mener jeg ting som har skjedd som har satt deg ut av spill og fått deg til å le uhemmet, kanskje i lange perioder ^^ Og som får deg til å humre når du tenker på det igjen!

Én historie jeg nettopp tenkte på var da noen bekjente og jeg var på byen en gang vi var ca 19 år gamle. Vi hadde drukket litt. Det var mot stengetid, og vi gikk ut i gata for å finne sjåfør hjem. Da var det en fyr som så helt loka ut - han så ut som han var full, stein og høy på noe annet på én gang ^^ Rød i trynet, svett og fjern ^^ Han hadde fått tak i en trekasse med epler, av alle ting. Fra hvor aner jeg ikke, det var ingen butikker like ved eller noe annet utsalg. Dét han gjorde var å kaste ett og ett eple ned i bakken så de knuste utover, i rolig tempo ^^ Bare dette fikk meg til å le hysterisk! Det var sammensetningen av lyden av eplet som knuste, synet av fyren og alt sølet og de knuste eplene på bakken ^^ En av oss som prøvde å være "fredsmegler", prøvde liksom å bryte sekvensen og få han over på andre tanker ved å be om å få et eple, så han rakk ut hånda og spurte - fyren holdt eplet mot han, løfta det opp og pælma det i bakken så dét knuste også ^^ Og han som ba om eplet stod bare og så absurd ut ^^ Da klarte jeg ikke gjøre annet enn å le i 10-15 minutter ^^ Det var virkelig rolling on floor laughing!

Kan hende jeg kommer på flere etter hvert!

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...