Gå til innhold

Useriøse forum og moderatorer?


Anbefalte innlegg

Hei, må si dere er dårlig til å følge opp å gi svar på avgjøleser dere gjør,  dere gidder ikke å gi tilbake meldinger selv om dere skriver:

Sitat

Jeg viser til denne teksten fra førsteposten. Noen poster er skjult. Hold dere til topic, folkens. 

Reaksjoner skal som vanlig tas på PM, ikke i denne tråden

Så jeg svarer med å blokkere useriøse moderatorer så får dere mene hva dere vil. Nå dere ikke vil svare får det gå på forumet sitt seriøtøsitet.

Er syns slike småsaker skal gå over forumet sitt rykte, men ser generielt i denne kategorien og øvrige tilbakemelding innholdet er adminstrator\moderator svært dårlige på å følge opp å unskylder seg meg det frivillig å være moderator og det liksom ikke er nok penger å finansiere suport på denne type support. Vel får håpe det også bli permisjoner og ligdene på forumet også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Teksten fra førsteposten det henvises til er følgende:

Sitat

bs: Pilotprogrammet arrangeres på oppdrag av Huawei. Dette er en annonse, og tråden er forbeholdt påmelding som Huawei-testpilot. Alle innlegg som ikke er påmeldinger til testpilotprogrammet, vil bli flyttet eller fjernet

Dine formeninger om Ulefone og Xiaomi oppfyller derfor ikke kravet om å være en påmelding til testpilotprogrammet.

Mvh,
Gavekort

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (6 minutter siden):

Hei,

Teksten fra førsteposten det henvises til er følgende:

Dine formeninger om Ulefone og Xiaomi oppfyller derfor ikke kravet om å være en påmelding til testpilotprogrammet.

Mvh,
Gavekort

Sitat

Jeg tester gjerne P40 pro :) Jeg har de siste årene hatt Samsung note 8, iphone x, huawei mate 20 pro, iphone xs, samsung note 9, huawei P30 pro, note 9 for andre gang og nå iphone 11 pro. Jeg er mest nysjerrig på hvordan huawei nå er uten google play store og det er egentlig det eneste som holder meg tilbake fra å handle P40 pro nå som de har fått skikkelig ansiktsgjenkjenning på den også. 

Men denne holder liksom bare fordi det er samsung iphone så er det liksom bedre?

Sitat

Vi pleier å holde modmeldinger litt korte og konsise for å hindre at de blir for forstyrrende. Ønsker du at vi utdyper så er vi behjelpelige over PM, eller i slike tråder som dette

Forsøkt pm med flere men er vist du eneste som svarer, du gjør dette kun fordi å ungå dårlig rykte til forumet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Selv forstår jeg ikke det? så du mener man må mist ha hatt Samsung note 8, iphone x, huawei mate 20 pro, iphone xs, samsung note 9, huawei P30 pro, note 9 for å være kvalifisert? i så fall burde det stå i hovedposten.

Sitat

I samarbeid med Huawei søker Diskusjon.no rundt fire testpiloter som får mulighet til å bli blant de første i Norge til å teste nylanserte Huawei P40 Pro.

Hva innebærer det å være testpilot?

Som testpilot forventes det at du deler dine erfaringer med telefonen i forumet, hvor du på slutten av testperioden legger igjen en brukeranmeldelse i forumet med en karakter.

Vi ønsker også at testpiloten utforsker kamera, utseende, batteritid og den nye appbutikken til Huawei, AppGallery.

Testperiode: Uke 17 og 18.

Jeg vil bli testpilot - hvordan deltar jeg?

Send en interessemelding gjennom å svare på denne tråden, med en kort beskrivelse hvor du forklarer hvorfor du er interessert i å teste telefonen, og hvorfor du tror at du hadde vært en god testpilot. Vi vektlegger høy teknologiinteresse, og det teller positivt dersom du ser på deg selv som en early adopter - som trives med å bruke og teste ny teknologi.

Diskusjon.no kommer til å kontakte aktuelle kandidater i en privat melding på forumet over påske.

Vilkår:

  • For å delta må du være 18 år eller eldre
  • Testpilotene forventes å være aktive i forumet og dele erfaringene med produktet underveis i testperioden.
  • Når testperioden er slutt, forventes det at testpilotene skriver en anmeldelse på ca. 500-1000 ord. Senest 10. mai.
  • Aktuelle kandidater vil bli bedt om å oppgi personinfo. Av disse vil vi plukke ut våre testpiloter som blir kontaktet på epost.
  • Som takk for hjelpen får du beholde telefonen om kravene over er oppfylt.
  • Diskusjon.no/TU Media kommer til å samle inn adresse som er nødvendig for å sende telefonen. Disse opplysningene blir lagret iht. personvernforordningen i Norge.

så får dere vurdere om dette er tilstrekkelig informasjon eller om dere støtter meg om forumet kan fremstå som useriøs når dere ikke ønsker å gi bedre forklaring. Står lite om man må være ansatt i tek.no eller dinside\digi eller ha iphone\samsung eller huawei fra før av.

 

Kan man risikere å måtte ta falltest\vanntest?

For slike tester blir veldig dyrt, selv om man beholder mobilen. Er vel kanskje ikke nødvendig heller å vurdere kvaliteten. For tviler på man får egen kontaktperson i huawei som man får hjelp men kan jo aldri vite.

 

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Gi eksempeler hva jeg mist må ta med, for usikkert selv om jeg får det gjennom på forumet er det uansett lite sansynlig for å bli med på testingen. Så ser ikke hva jeg mangler.

Sitat

Send en interessemelding gjennom å svare på denne tråden, med en kort beskrivelse hvor du forklarer hvorfor du er interessert i å teste telefonen, og hvorfor du tror at du hadde vært en god testpilot. Vi vektlegger høy teknologiinteresse, og det teller positivt dersom du ser på deg selv som en early adopter - som trives med å bruke og teste ny teknologi.

Vel det kan være fordi man vil ha noe nytt, har ikke noe i mot nytt så sant det er bedre.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (Akkurat nå):

Vi kan akseptere din påmeldelse om vi anser helheten til innlegget til oppfylle førsteposten. Har du lyst til å forsøke igjen? Så kan vi ta en diskusjon over PM om noe viser seg å være galt. :)

ser ut som den står fremdeles, bare fordi moderatorene ikke sjekker, kan ikke i mot om fleste moderatorer går av med permisjon. Dere burde finne løsninger i slike tilfeller. For spennende å se utfallet av dette.

Lenke til kommentar

Men alikevel lite sansynlig at det skulle ha noe å si i det praksis, er noen som lever langt lengere innlegg en meg, eller tror du ikke det spiller stor rolle? Nå er det ikke noe krise, men skulle gjerne fått så mye informasjon som mulig, når det ikke finnes lengere åpenkjøp i butikk eller på nett, så blir det vanskelig å teste.

Ser ikke hvorfor de gir bort en mobil etter en test er veldig god timespris.

Lenke til kommentar
LMH1 skrev (3 minutter siden):

men skulle gjerne fått så mye informasjon som mulig, når det ikke finnes lengere åpenkjøp i butikk eller på nett, så blir det vanskelig å teste.

All informasjon om Huawei P40 Pro finner du på Huawei sine nettsider:
https://consumer.huawei.com/no/phones/p40-pro/

Handler du mobil fra nett, så vil du fremdeles ha 14 dagers angrerett.

 

LMH1 skrev (3 minutter siden):

Ser ikke hvorfor de gir bort en mobil etter en test er veldig god timespris.

Nå vil jeg anta at de som blir valgt ut som tester av denne modellen vil bruke veldig mye tid. I tillegg til å skrive en utfyllende "review", så også svare på spørsmål som måtte komme fra lesere.  Man skal jo fortelle om sitt eget inntrykk av den, da kan det fort gå med mange timer. :) 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...