Gå til innhold

Bra pc til prisen ?


Anbefalte innlegg

Hei.
Bestiller pc hvert øyeblikk, å føler jeg har satt sammen det beste jeg kan med tanke på pris.
Kunne selfølgelig kjøpt deler fra forskjellige nettsider for å presse prisen litt ned, da andre nettsider har noen av de samme delene, eller lignende til en lavere pris.. Men tenkte jeg skulle støtte komplett der siden jeg har bestilt fra de i alle år.
Kabinettet kunne jeg vært litt mer økonomisk med.
Hva med resten, ser det ut som en grei build for streaming og gaming ? Redigerer litt forskjellige i Sony Vegas, å tenkte det ville passet bra med en AMD Ryzen, siden maskinen skal brukes til flere forskjellige ting og ikke bare gaming.

Har OK peiling på pc bygging, men artig når folk kommer med tips osv! Har som sagt ikke bestilt enda, så tar imot tips!

13 487 KR er MAX, å dette oppsettet jeg har satt sammen koster akkurat det. Vrir meg ikke en krone over, men gjerne en under :D

Mvh Patrick.

pc build.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen gode komponenter her:

Fractal Design Edison M 650W, kr 899

Asus ROG Strix B450-F Gaming, kr 1449

Crucial Ballistix Black DDR4 3600MHz 2x8GB (BL2K8G36C16U4B), kr 1321

Crucial P1 M.2 2280 1TB, kr 1492, Alternativ: PNY CS3030 M.2 2280 500GB, kr 799

Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse HDMI 3xDP 8GB, kr 5188

Ryzen 5 3600, kr 2190

Phanteks Eclipse P300 Glass (Sort/Transparent), kr 559

Windows 10 uten lisens, kr 0

Totalt 12405 (med ssd til 799 kr, priser hentet fra prisjakt.no)

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vær oppmerksom på at Phanteks P300(A) ikke har vifte/kjøling til de to 3,5"-harddiskene det er plass til. De er i et eget rom under resten av PCen. Jeg måtte flytte en disk opp i hovedrommet på kabinettet fordi det var på vei opp i 60 grader med litt filoverføring, for der er det vifte som blåser på den.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...